Aktor podąża śladami znanych osobistości jak Harry Styles, Lana del Rey i Jared Leto 

Aleksandra Trendak 3 października 2022 15:30

Ogłoszenie Ryana Goslinga nową twarzą marki Gucci jest wiadomością, którą wszyscy chcieli w końcu usłyszeć. Aktor tego lata był bardzo zapracowany, gdyż w czasie światowej trasy prasowej promował film “The Grey Man”, a także zwrócił uwagę mediów nową produkcją, w której bierze udział, czyli film “Barbie”, gdzie u boku Margot Robbie wciela się w Kena. Wbrew pozorom w nowej kampanii marki Gucci możemy zobaczyć go w zupełnie nowej roli. Jak wyglądają zdjęcia? Jakie smaczki możemy na nich zobaczyć? Jaką historię opowiadają? 

ZOBACZ TEŻ: Bliźnięta z Polski gwiazdami ostatniego pokazu Gucci podczas Tygodnia Mody w Mediolanie

Najnowsza kampania marki Gucci 

Zdjęcia wykorzystane w najnowszej kampanii marki Gucci opowiadają o pochodzeniu, podróży i doświadczeniu - te trzy słowa są kluczowe w historii zatytułowanej “Valigeria”. Marka w ten sposób chce upamiętnić swoje dziedzictwo i fakt, że wywodzi się od kufrów i toreb, pokazując, że jej produkty to coś więcej niż zwykły bagaż, ponieważ pozwalają doświadczyć niespodziewanego. Glen Lunchford świetnie uchwycił Ryana Goslinga przed obiektywem w towarzystwie licznych projektów z kolekcji “Savoy”, który idealnie oddaje klimat wakacyjnego podróżnika, poszukującego celu swojej wyprawy. Na jednym zdjęciu pcha wózek hotelowy z bagażem w garniturze w stylu lat 70. Na innym ujęciu możemy go za to zobaczyć w hawajskiej koszuli z kolekcji Gucci Spring 2022, otoczonego walizkami z monogramem GG i torbami podręcznymi. Na kolejnym zdjęciu można zobaczyć go siedzącego na tylnym siedzeniu chevroleta w prążkowanym garniturze i wąskim krawacie w stylu retro. Kampania jest utrzymana w ciepłym, wakacyjnym klimacie, którego brakuje nam w te październikowe dni.  

 

Zaangażowanie Goslinga do najnowszej kampanii marki to strzał w dziesiątkę, gdyż od dawna jest on ulubieńcem branży filmowej. Jego charakterystyczny styl noszenia garniturów i łączenia w pary pozornie nie pasujących do siebie elementów zdecydowanie przyciąga uwagę, między innymi podczas Festiwalu Filmowego w Cannes lub innych światowych premier. Właśnie dlatego marka Gucci, która ma świetny talent do wybierania najgorętszych nazwisk do współpracy w Hollywood, zdecydowała się na umieszczenie Ryana w ich niezwykłej historii o podróżach, która doskonale rezonuje z aktorem. Zobaczcie zdjęcia wykorzystane w kampanii w naszej galerii!  

1/6
Ryan Gosling Gucci
Copyright @Glen Lunchford/Materiały prasowe
1/6

Ryan Gosling w najnowszej kampanii Gucci

2/6
Ryan Gosling Gucci
Copyright @Glen Lunchford/Materiały prasowe
2/6

Ryan Gosling w najnowszej kampanii Gucci

3/6
Ryan Gosling Gucci
Copyright @Glen Lunchford/Materiały prasowe
3/6

Ryan Gosling w najnowszej kampanii Gucci

4/6
Ryan Gosling Gucci
Copyright @Glen Lunchford/Materiały prasowe
4/6

Ryan Gosling w najnowszej kampanii Gucci

5/6
Ryan Gosling Gucci
Copyright @Glen Lunchford/Materiały prasowe
5/6

Ryan Gosling w najnowszej kampanii Gucci

6/6
Ryan Gosling Gucci
Copyright @Glen Lunchford/Materiały prasowe
6/6

Ryan Gosling w najnowszej kampanii Gucci

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARIA DĘBSKA ma 31 lat i na koncie wiele wspaniałych ról. Nam opowiada o tym, dlaczego nie została pianistką, gdzie najlepiej łapie dystans i za co kocha podróże. AGATA WĄTRÓBSKA I JANUSZ CHABIOR w dowcipnej i pełnej czułości rozmowie o swoim związku, ukochanych psach i magii małżeńskiej obrączki. MOHAMED AL-FAYED: egipski miliarder, właściciel paryskiego Ritza, ojciec kochanka księżnej Diany, bohater „The Crown”. Kim jest naprawdę? KASPER BAJON: scenarzysta, pisarz, reżyser. Fachu filmowego uczył się od swojego ojca, reżysera Filipa Bajona. Czy dziś słucha jego uwag?