Reklama

Louis Vuitton zaczyna właśnie kampanię reklamową drugiej odsłony kolekcji, która powstała we współpracy z japońską artystką, Yayoi Kusamą. Jej ambasadorami zostały największe gwiazdy kina i muzyki, m.in. Cate Blanchett, Lea Seydoux i debiutujący w roli modela LV Justin Timberlake.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Cate Blanchett i Andrew Upton: zawsze z dala od skandali. Oto historia ich miłości

Kampania Louis Vuitton z Timberlakiem i Blanchett

Jeden z najbardziej znanych domów mody do współpracy zatrudnił najlepszych ekspertów w branży - fotografa Stevena Meisela oraz makijażystkę Pat McGrath, która ozdobiła twarze i ciała gwiazd kalejdoskopowymi wzorami, które odpowiadają dziełom sztuki umieszczonym na widocznych obok torebkach Capucines i Monogram. Stylizacją sesji zajęła się sama Carine Roitfeld, a wszystko to pod czujnym okiem Ferdinando Verderi. Efekt zapiera dech. Zdjęcia są energetyczne, radosne, zachwycające.

Przedramiona Justina Timberlake' zostały udekorowane wielobarwnymi dyniami.

materiały prasowe/steven Meisel dla Louis Vuitton

Z kolei twarz Lei Seydoux zabawnymi buźkami, a Cate Blanchett kwiatami.

materiały prasowe/steven Meisel dla Louis Vuitton
Reklama

Kampania ruszyła 22 marca 2023, a torby będą dostępne w sprzedaży na całym świecie od 31 marca 2023. Który z wariantów podoba Wam się najbardziej?

materiały prasowe/steven Meisel dla Louis Vuitton
Reklama
Reklama
Reklama