I zdradziła, kto jest muzą tej kolekcji!

Marcin Brzeziński 28 czerwca 2019 20:29

W ekskluzywnym domu towarowym The Webster przy 29 Greene Street w Nowym Jorku odbyła się premiera kolekcji nowej luksusowej marki Rihanny noszącej nazwę Fenty. Piosenkarka jest też autorką pierwszej kampanii marki. Od tej chwili ubrania i dodatki Rihanny prezentowane są aż na dwóch z sześciu pięter tego multibrandowego butiku. Na imprezie promocyjnej i afterparty pojawili się licznie nowojorscy celebryci: Jordan Barrett, Kitty Cash, Char Defrancesco, Imaan Hammam, Stella Lucia, Selah Marley, Renell Medrano, Dascha Polanco, Akeem Rasool, Ellen Rosa i Clark Sabbat. Pojawiła się także spóźniona dwie godziny Rihanna.

W krótkiej rozmowie z dziennikarzami gwiazda zdradziła oryginalny marketingowy pomysł swojej marki. Otóż Fenty nie będzie respektowało tradycyjnego podziału na kolekcje wiosenno-letnie i jesienno zimowe. Nowe ubrania i akcesoria będą trafiały do sprzedaży bez zapowiedzi kilka razy do roku. Jak tę strategię tłumaczy piosenkarka? „Ludzie nie chcą wiedzieć, kiedy coś się wydarzy. Nie chcą czekać, aż nadejdzie. Gdy coś zobaczą na własne oczy i pokochają, kupują. Ta niespodzianka jest bardzo seksowna”, mówiła Rihanna. Ubrana w skąpą różową sukienkę gwiazda dodała jeszcze, że to ona jest muzą własnej kolekcji. Ale co do tego nikt chyba nie miał żadnych wątpliwości… 

1/7
Pierwsza kampania luksusowej marki Fenty Rihanny
Copyright @Materiały prasowe
1/7

Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.

2/7
Pierwsza kampania luksusowej marki Fenty Rihanny
Copyright @Materiały prasowe
2/7

Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.

3/7
Pierwsza kampania luksusowej marki Fenty Rihanny
Copyright @Materiały prasowe
3/7

Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.

4/7
Pierwsza kampania luksusowej marki Fenty Rihanny
Copyright @Materiały prasowe
4/7

Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.

5/7
Pierwsza kampania luksusowej marki Fenty Rihanny
Copyright @Materiały prasowe
5/7

Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.

6/7
Pierwsza kampania luksusowej marki Fenty Rihanny
Copyright @Materiały prasowe
6/7

Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.

7/7
Rihanna
Copyright @Dimitrios Kambouris/Getty AFP/East News
7/7

Rihanna na premierze pierwszej kolekcji Fenty w Nowym Jorku.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.