Zalando wprowadza nową kampanię pt. „Nie mam się w co ubrać”. Z tej okazji do współpracy zaproszono gwiazdy światowego formatu. Twarzami kolekcji jesień-zima 2024/2025 stały się takie sławy jak m.in. aktor Willem Dafoe, modelka i aktorka Brigitte Nielsen, model i aktor Luka Sabbat oraz TikTokerka Sabrina Bahsoon, znana jako #TubeGirl. Każda z tych osobowości wnosi do kampanii unikalny styl, który odzwierciedla różnorodność modowych wyborów dostępnych na platformie Zalando.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: New York Fashion Week: kolekcja Michael Kors Wiosna/Lato 2025 pełna włoskiego szyku

Zalando poprzez modę rozwiązuje codzienny dylemat

Pytanie „w co mam się ubrać?” to temat przewodni nowej kampanii. Zalando pokazuje, że każdy, niezależnie od wieku, płci czy stylu życia, zmaga się z tym codziennym dylematem. Kampania, której scenerią jest metro, symbolizuje bogactwa stylów oraz indywidualnych wyborów modowych. Zalando ma na celu ułatwić podejmowanie decyzji związanych z ubiorem i zainspirować swoich klientów do budowania pewności siebie poprzez modę.

Willem Dafoe o wyrażaniu siebie poprzez ubiór

Jednym z głównych ambasadorów kampanii jest Willem Dafoe, który podkreśla uniwersalność pytania „w co mam się ubrać?”. „Ubiór to sposób na wyrażenie swojej osobowości. Kiedy czujesz się dobrze w tym, co nosisz, zyskujesz pewność siebie i jesteś gotowy, by stawić czoła światu” – mówi aktor. Jego słowa doskonale oddają przesłanie kampanii, która promuje modę jako narzędzie do budowania pewności siebie i wyrażania siebie.

Zalando
Willem Dafoe mat.prasowe ZALANDO

CZYTAJ TEŻ: Carolina Herrera Wiosna/Lato 2025: Nowy Jork pełen odważnej elegancji. Wes Gordon miesza ponadczasowy szyk z nutą awangardy

Reklama
Zobacz także

Nowa tożsamość wizualna Zalando

Kampania „Nie mam się w co ubrać” to także pierwsza publiczna prezentacja nowej identyfikacji wizualnej marki. Intensywna paleta barw, nowoczesne logo oraz specjalnie zaprojektowana czcionka Zalando to symbole nowego rozdziału w historii marki. „Naszym celem jest nie tylko oferowanie ubrań, ale bycie częścią stylu życia naszych klientów” – tłumaczy Anne Pascual, Senior Vice President Design, Marketing and Content w Zalando.

Zalando
Sabrina Bahsoon mat.prasowe ZALANDO
Reklama
Reklama
Reklama