Ta kolekcja to subtelny flirt z dzikim zachodem!

Marcin Brzeziński 22 maja 2019 13:29

MAKO to niezależna polska marka skórzanych toreb i butów obecna na rynku od 2011 roku. „Projektujemy dodatki, które dodają mocy", mówi Anna Sękowska, założycielka marki. „Stawiamy na proste, przejrzyste formy, wybieramy najwyższej jakości, miękkie skóry, a na koniec dodajemy "to coś", czyli np. zewnętrzny szew w torbie czy unikalne wzory cięć lub subtelny haft w botkach. Chcemy by nasze projekty pozwalały się wyróżniać”. Nowa kolekcja marki właśnie trafiła do sprzedaży.

Najmocniejsze akcenty nowej kolekcji MAKO to rockowa nerka „cross-body”, kobiecy mini-kuferek oraz botki w stylu kowbojskim. Klasyczne modele dostępne są nie tylko w ponadczasowej czerni, niektóre z nich pojawiają się również w świetlistej bieli. W kolekcji nie mogło zabraknąć miękkich, skórzanych worków oversize, które są znakiem rozpoznawczym marki. Każdy projekt bazuje na miękkości naturalnej, włoskiej skóry typu sauvage. Wszystkie produkty MAKO powstają w wyselekcjonowanych manufakturach w Polsce, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii.
Nowa kolekcja jest dostępna na www.mako-store.pl oraz w atelier MAKO, które mieści się na ostatnim piętrze kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie. 

1/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
1/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

2/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
2/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

3/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
3/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

4/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
4/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

5/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
5/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

6/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
6/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

7/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
7/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

8/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
8/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

9/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
9/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

10/10
Kolekcja toreb butów MAKO na wiosnę lato 2019
Copyright @Natalia Kontraktewicz
10/10

Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Kocha muzykę, ale już podważano jej sukcesy. Córka Aldony Orman o cieniach posiadania znanego nazwiska

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KATARZYNA DOWBOR o utracie pracy, nowych wyzwaniach i o tym, czy mężczyźni... są jej potrzebni do życia. JOANNA DARK i MAREK DUTKIEWICZ: dwie dusze artystyczne. W błyskotliwej i dowcipnej rozmowie komentują 33 lata wspólnego życia. SYLWIA CHUTNIK: pisarka, aktywistka, antropolożka kultury, matka. Głośno mówi o sprawach niewygodnych i swojej prywatności. ROBERT KOCHANEK o cenie, jaką zapłacił za życiową pasję – profesjonalny taniec. O TYM SIĘ MÓWI: Shannen Doherty, Christina Applegate, Selma Blair, Selena Gomez, Michael J. Fox łamią kolejne tabu – mówią publicznie o swoich chorobach.