Zaskakująca kampania biżuterii polskiej marki doceniona na świecie! A Wam jak się podoba?
1 z 6
Polak został nagrodzony w międzynarodowym konkursie fotograficznym! Jury prestiżowego konkursu branżowego PDN Photo Annual 2016 doceniło kampanię autorstwa Jacka Kołodziejskiego dla warszawskiej marki biżuterii TAKK.
Fotograf, który ma już na koncie współpracę z magazynami, takimi jak „MALEMEN” i „Label” został laureatem nagrody przyznawanej dorocznie przez amerykański miesięcznik dla profesjonalnych fotografów „Photo District News”, w kategorii „ADVERTISING/CORPORATE WORK”. Jacek Kołodziejski należy do wąskiej grupy szczęśliwców, którym sukcesy komercyjne udaje się się połączyć z tymi na polu sztuki. Jego prace były wystawiane na międzynarodowych wystawach, takich jak International Festival of Photography in Arles, Tec-Tece Exhibition in Arles czy Month of Photography w Bratysławie.
- Moje projekty często fetyszyzują czy to cechy wyglądu lub zachowania. Jest to droga bardzo egocentryczna, skupiona przede wszystkim na tym kim jestem oraz na tym co lubię. Nie ma tutaj kompromisów - artysta pisze na swojej stronie. Jacek Kołodziejczyk to więc indywidualista i przy tym barwna osobowość, co doskonale widać w jego pracach. Nic dziwnego, że to właśnie przed jego obiektywem stanęła słynąca z ekscentryzmu pisarka i piosenkarka Dorota Masłowska, promując płytę swojego awangardowego projektu Mister D.
Kampania, którą Jacek Kołodziejski przygotował dla marki TAKK też zaskakuje. Minimalistyczną biżuterię projektu Agnieszki Kuczyńskiej reklamuje sesja modelek z ciałami pokrytymi czarną, połyskującą farbą. Skąd ten oryginalny pomysł? Okazuje się, że zarówno twórców biżuterii jak i fotografa zainspirował… kosmos.
Nazwa kolekcji TAKK wywodzi się z astronomii. „Aphelium” to najbardziej oddalony od słońca punkt na orbicie planety. W biżuterii połączono gwiezdne kuliste elementy z nawiązującymi do orbity srebrnymi kołami. Materiał ten wybrano nie bez przyczyny. Jak dowiedli naukowcy, powstaje on w wyniku eksplozji supernowej. Cała kolekcja została wykonana ręcznie ze srebra próby 925.
Zachęcamy do obejrzenia zdjęć z kampanii w naszej galerii. Jak Wam się podobają?
Biżuterię można kupić na stronie firmy www.takk.pl, w siedzibie firmy na ulicy A. Locciego 1 w Warszawie oraz w sklepach Cloludmine i bynamesakke.
Polecamy też: Karl Lagerfeld zaprojektował kolekcję… pierścionków zaręczynowych! Mamy pierwsze zdjęcia!
2 z 6
zdjęcie z kampanii biżuterii TAKK Aphelium, autorstwa Jacka Kołodziejskiego, nagrodzonej w prestiżowym konkursie magazynu „Photo District News”.
Polecamy też: Największy brylant świata idzie pod młotek! Czy będzie to najdroższy kamień w historii? Wyceniono go na...
3 z 6
zdjęcie z kampanii biżuterii TAKK Aphelium, autorstwa Jacka Kołodziejskiego, nagrodzonej w prestiżowym konkursie magazynu „Photo District News”.
Polecamy też: Wybraliśmy perełki z pokazu Gucci Cruise 2017 w Londynie! Co was najbardziej zachwyciło?
4 z 6
zdjęcie z kampanii biżuterii TAKK Aphelium, autorstwa Jacka Kołodziejskiego, nagrodzonej w prestiżowym konkursie magazynu „Photo District News”.
Polecamy też: Kiedyś malował kosze na śmieci, teraz ozdabia torebki i ubrania Gucci! A jego fanką jest Madonna.
5 z 6
zdjęcie z kampanii biżuterii TAKK Aphelium, autorstwa Jacka Kołodziejskiego, nagrodzonej w prestiżowym konkursie magazynu „Photo District News”.
Polecamy też: 5 rzeczy, które warto wiedzieć o niezwykłym pokazie Louis Vuitton Resort 2017 w Rio de Janeiro!
6 z 6
zdjęcie z kampanii biżuterii TAKK Aphelium, autorstwa Jacka Kołodziejskiego, nagrodzonej w prestiżowym konkursie magazynu „Photo District News”.
Polecamy też: Modowe wydarzenie roku! Rihanna zaprojektowała okulary dla Diora. Mamy zdjęcia całej kolekcji!