Mission Swim to marka kostiumów kąpielowych stworzona przez Ewę Chodakowską, najpopularniejszą w Polsce trenerkę fitness. O jej powstaniu informowaliśmy was latem zeszłego roku. Teraz firma Ewy Chodakowskiej może pochwalić się naprawdę dużym sukcesem. Z okazji swych pierwszych urodzin marka wyprodukowała sesję, w której wystąpiła Ewa Chodakowska i jej fanki. Zorganizowała też promocję, w której kostiumy kąpielowe można było w sklepie internetowym marki kupić za 295 złotych. Po chwili jednak od rozpoczęcia akcji promocyjnej… serwer sklepu padł. Nic dziwnego, kostiumy znanej trenerki chciało kupić aż 170 tysięcy kobiet. Awarię po jakimś czasie zlikwidowana, a o ponownym uruchomieniu strony Ewa Chodakowska poinformowała na Instagramie.

Reklama

Pani od bikini

Ewa Chodakowska, jak mało kto na się na kostiumach kąpielowych. „Od lat wiele czasu spędzam zawodowo i prywatnie w bikini. Przez ten czas dostawałam wiele propozycji współpracy od rozmaitych marek. Ale nie chciałam wiązać się z jedną z nich, być tylko częścią kampanii reklamowej. Pragnęłam współtworzyć coś, w co głęboko wierzę, coś, co ma swoją misję, do której uda się przekonać kobiety, które spotykam na co dzień – fantastyczne, mądre, zaangażowane i ambitne” – mówi. Jak widać, jej osobiste doświadczenie przekonało tysiące kobiet.

Reklama
Reklama
Reklama