Gucci wypuszcza nową kolekcję, tym razem dla zwierząt!
Włoski dom mody wprowadza luksusowe akcesoria dla czworonożnych przyjaciół
- Aleksandra Trendak
Ostatnio włoski dom mody Gucci nie przestaje zaskakiwać swoimi najnowszymi kolaboracjami i kolekcjami. Niedawno na rynek wszedł luksusowy alkohol dostępny w ich restauracji we Florencji, ogłoszono współpracę z muzykiem i wieloletnim przyjacielem dyrektora kreatywnego Gucci Alessandro Michele – Harrym Stylesem. Teraz marka postanowiła zadbać także o naszych czworonożnych przyjaciół i wprowadza do sprzedaży linię dedykowaną właśnie zwierzętom! Co się w niej znajdzie? W jakich będzie cenach? Jak dom mody opisuje najnowszą kolekcję?
PRZECZYTAJ TEŻ: Harry Styles zaprojektował kolekcję ubrań z domem mody Gucci
Gucci Pet Collection, czyli luksus dla naszych pupili
Luksusowe akcesoria i ubranka dla zwierząt cieszą się coraz większą popularnością. Z tego powodu włoski dom mody postanowił wykorzystać swój potencjał i stworzył kolekcję dedykowaną właśnie naszym pupilom. W jej skład wchodzą ubranka, legowiska, obroże, a nawet nosidełka. Wszystkie ubrania i akcesoria zdobi charakterystyczne logo Gucci, czyli nadruk G na całej powierzchni materiału oraz można znaleźć też modele z innymi detalami jak ćwieki, wzorki truskawek lub serduszek. Gucci zadbał, aby wszystko było wykonane z jak najlepszych materiałów, które są także pozyskiwane w zrównoważony sposób. Poliester, bawełna lub innowacyjna wegańska demetra pochodzą z recyclingu, żeby jak najlepiej dbać o planetę. Zdjęcia do najnowszej kolekcji zostały wykonane pod kierownictwem Maxa Siedentopfa, a spot reklamowy wygląda jak oniryczna wizja z obecnością różnego rodzaju psów i kotów, które świetnie prezentują najnowsze ubrania i akcesoria. Elementem, który bardzo wyróżnia tą kampanię reklamową produktów dla zwierząt, od innych marek luksusowych, które także wypuściły takie produkty, jest fakt, że koty i psy są jedynymi modelami na nich. Zazwyczaj marki przy takich reklamach wolą mieć na zdjęciach jeszcze modelki, które są ucharakteryzowane aby wyglądać podobnie przykładowo do pudelka, z którym pozują lub po prostu mają pięknie wyglądać i być na pierwszym planie. Gucci jednak słusznie postanowił, że w sesji produktów na zwierząt, modelami będą tylko psy i koty. Kampania została utrzymana w podobnym duchu co ta wykonana do kolekcji biżuterii, której twarzą była Jessica Chastain, czyli retro oświetlenie, barwy lekko wypłowiałe wprowadzające w odbiorcę w lekko marzycielski i senny stan. W informacji prasowej wydanej przez markę czytamy:
Nowa linia kontynuuje narrację zaskoczenia i zachwytu stojącą za Gucci Lifestyle, wprowadzonym na rynek we wrześniu 2021 roku i zainspirowanym gabinetem osobliwości – miejscem, które mogłoby pomieścić wszystkie dobre, dobrze wykonane, które będąc częścią codziennego życia, wciąż dają magiczna i cudowna aura
ZOBACZ TEŻ: Jessica Chastain zachwyca w najnowszej kampanii biżuterii Gucci
Najnowsza kampania i kolekcja ubranek i akcesoriów dla naszych pupili jest niezwykle urocza i słodka, ale za produkty mało nie zapłacimy. Kolekcja Gucci Pets jest już dostępna online i w sklepach stacjonarnych, a ceny wahają się od 180 dolarów za obrożę, aż 7500 dolarów za legowisko. Kupicie swojemu zwierzakowi luksusowe, markowe akcesoria?
1 z 10
Kolekcja Gucci Pets
2 z 10
Kolekcja Gucci Pets
3 z 10
Kolekcja Gucci Pets
4 z 10
Kolekcja Gucci Pets
5 z 10
Kolekcja Gucci Pets
6 z 10
Kolekcja Gucci Pets
7 z 10
Kolekcja Gucci Pets
8 z 10
Kolekcja Gucci Pets
9 z 10
Kolekcja Gucci Pets
10 z 10
Kolekcja Gucci Pets