Poruszający film marki Diesel! Czy to odpowiedź na pomysły Donalda Trumpa?
1 z 6
Najnowsza filmowa reklama marki Diesel na wiosnę i lato 2017 naprawdę robi wrażenie! Autorem klipu został kultowy fotograf i reżyser David LaChapelle. A tytuł kampanii „Make Love Not Walls” czyli w wolnym tłumaczeniu „kochajcie się, a nie stawajcie murów” jest jasnym komentarzem do pomysłu obecnego prezydenta USA, Donalda Trumpa, który planuje wybudować mur oddzielający Stany Zjednoczone od Meksyku (i to na koszt tego ostatniego). Dodatkową wartością tej poruszającej i perfekcyjnie zrealizowanej reklamy jest udział wielkiego tancerza Siergieja Połunina. To on w wieku 19 lat został najmłodszym w historii pierwszym solistą londyńskiego Royal Ballet. A potem… dwukrotnie ten prestiżowy zespół baletowy porzucał na kilka dni przed premierą uciekając do Rosji. Ostatni raz było o nim głośno w 2015 roku, kiedy zatańczył do utworu „Take Me to Church” Hoziera. Na YouTubie to wykonanie obejrzało ponad 18 milionów osób. Żadne przedstawienie baletowe nie miało chyba takiej widowni!
Sergei Polunin, "Take Me to Church" Hozier, reżyseria David LaChapelle.
Polecamy też: Nie tylko Dove! Oto kampanie, które pokazują naturalne piękno
Świat, którego pragniemy
A tak sens najnowszej reklamy tłumaczy dyrektor artystyczny Diesela Nicola Formichetti: „Nasza marka sprzeciwia się wszelkim formom nienawiści i teraz bardziej niż kiedykolwiek chcemy, żeby świat o tym wiedział”. A na koniec dodaje: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”. Zapraszamy na niezwykły seans filmowy z udziałem wielkiego tancerza Siergieja Połunina. Takie to czasy, że nawet firmy produkujące dżinsy muszą zabierać głos w sprawie… W naszej galerii znajdziecie też zdjęcia z najnowszej kampanii Diesla na wiosnę 2017!
Zobaczcie film reklamujący kolekcje Diesela na wiosnę 2017!
Polecamy też: Transseksualna modelka po raz pierwszy w historii pojawiła się na okładce francuskiego „Vogue’a”!