APART
Fot. mat. pras. Apart
ZE ŚWIATA MODY

Apart - diamentowa opowieść marki

Biżuteria, która powstaje z miłości do piękna

Redakcja VIVA! 19 października 2021 14:29
APART
Fot. mat. pras. Apart

Pragnienie tworzenia rzeczy pięknych sprawiły, że Apart jest dziś wiodącą marką jubilerską na polskim rynku, która śmiało podbija rynki zagraniczne. Opowieść pełna miłości do piękna i umiłowanie do jubilerskiego rzemiosła na najwyższym poziomie dostrzegalna jest w każdym wyrobie sygnowanym logo Apart.

ZOBACZ TEŻ: 13 edycja VIVA! Photo Awards - wyślij zgłoszenie do konkursu już teraz!

Projektanci Apart nieustannie kreują nowe kolekcje, które są zachwycające, nowoczesne, modne i eleganckie. Marka słynie w szczególności z biżuterii z diamentami. Autorska kolekcja Your Diamond Story by Apart umożliwia nabywcy poznanie historii zakupionego diamentu od etapu nieoszlifowanego kamienia po brylant oprawiony w szlachetny kruszec. Obróbkę diamentu opisuje specjalny certyfikat. Oprócz szerokiej gamy biżuterii z kamieniami o różnorodnych, oryginalnych szlifach, Apart oferuje też wzory łączące diamenty z innymi, kolorowymi kamieniami szlachetnymi oraz oczywiście biżuterię złotą i srebrną, a także liczne kolekcje specjalne o bardzo modowym charakterze.

APART d
Fot. mat. pras. Apart

Apart - ramię w ramię z polską modą

Swój związek z modą Apart podkreśla na wielu polach – biżuterię marki na swych pokazach, tak w Polsce, jak i za granicą, wykorzystują uznani polscy projektanci: duety Paprocki & Brzozowski i MMC czy Tomasz Ossoliński. Duże znaczenie dla marki ma także komunikacja w mediach społecznościowych, gdzie tysiące polubień zdobywają nie tylko piękne zdjęcia biżuterii czy gwiazd, ale również stylizacje influencerów związanych z marką. Apart jest także partnerem wielu prestiżowych wydarzeń w tym od lat razem z Albert Riele jest partnerem konkursu fotograficznego Viva! Photo Awards. Wspiera talenty w programach telewizyjnych cieszących się dużym zainteresowaniem publiczności: Dancing with the Stars – Taniec z gwiazdami, Mam Talent! czy Top Model. Oferowane przez Apart dodatki goszczą też w produkcjach kinowych i telewizyjnych.

APART g
Fot. mat. pras. Apart

Apart - ambasadorski team

Apart kochają gwiazdy i modelki. W sesjach promujących markę wystąpiło wiele znanych Polek. Obecnie ambasadorkami marki są Anna Lewandowska, Małgorzata Socha, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Sokołowska. Apart współpracował też z Anją Rubik, Anetą Kręglicką oraz Katarzyną Smutniak, a marki z portfolio Apart: z Zuzanną Bijoch (Elixa), Katarzyną Zielińską (Artelioni) oraz Piotrem Stramowskim (Aztorin). Firma od lat wspiera młode talenty, angażując do sesji gwiazdy telewizyjnego show Top Model. Kampanie marki to malownicze kadry, które co sezon zachwycają świeżością, dbałością o piękne detale i modowym charakterem. Niezwykłe sesje zdjęciowe są realizowane z pomysłem i przy udziale najwyższej klasy profesjonalistów w ciekawych i inspirujących zakątkach świata takich jak: Paryż, Nowy Jork, Warszawa, Lazurowe Wybrzeże, Australia, Hiszpania, Portugalia czy Włochy. Klienci doceniają luksusowe kampanie marki Apart, lubią też jej pełne ciepła i humoru reklamy świąteczne.

APART f
Fot. mat. pras. Apart

Apart - nie tylko biżuteria

Apart postrzegany jest też jako ambasador zegarmistrzostwa. Firma posiada w swoim portfolio wiele ekskluzywnych szwajcarskich marek zegarkowych dla koneserów haute horlogerie. W salonach Apart dostępne są czasomierze, które powstały w znanych na całym świecie manufakturach: Vacheron Constantin, Jaeger-LeCoultre, Zenith, Breitling, Hublot czy Cartier. Dużą popularnością i uznaniem cieszą się też szwajcarskie zegarki Albert Riele i Bergstern, dostępne wyłącznie w salonach Apart, a także Aztorin, znany kibicom jako oficjalna marka piłkarskiej Ekstraklasy i żużlowej Ekstraligi.

Albert Riele
Fot. fot. mat. pras. Apart

Dynamiczny rozwój Apart, kreowanie nowych trendów w jubilerstwie i różnorodne, zaskakujące działania marketingowe są rokrocznie doceniane przez kapituły wielu plebiscytów. Marki z portfolio Apart są także nagradzane w wielu konkursach modowych, gdzie doceniany jest design i innowacyjność kolekcji. Inwestycje w rozwój e-commerce oraz omnichannel docenili eksperci Google, którzy w 2021 roku wyróżnili mobilną stronę apart.pl, zaliczając ją do grona dwunastu liderów branży e-commerce. W badaniu brano pod uwagę m.in. szybkość ładowania i wizualną stabilność.

APART e
Fot. mat. pras. Apart

Apat - w salonie i w sieci

Choć firma istnieje na rynku od ponad 40 lat systematycznie budując i rozwijając swoją sieć salonów w całej Polsce, ostatnie lata to dla Apart intensywny rozwój e-commerce. W sieci dostępnych jest ponad piętnaście tysięcy wzorów ze złota i srebra oraz z diamentami i innymi najpiękniejszymi kamieniami szlachetnymi. Apart wprowadził też szereg udogodnień i innowacji, dzięki którym zakupy online są maksymalnie komfortowe z punktu widzenia klienta. W dobie intensywnego rozwoju wielu kanałów sprzedaży Apart od lat inwestuje w omnichannel dbając, by każdy sposób kontaktu z marką prezentował tak samo wysoki poziom, a komunikacja i oferta kierowane do klienta były spójne i na najwyższym poziomie.  

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.