Fot. Materiały prasowe
O TYM SIĘ MÓWI

Szwedzka marka odzieżowa namawia Polki do badań profilaktycznych!

Na czym polega akcja NA-KD?

Sabina Zięba 9 października 2018 16:15
Fot. Materiały prasowe

NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek modowych w mediach społecznościowych (jej konto na Instagramie śledzi aż 1,7 miliona użytkowników!) i co miesiąc dostarcza zamówienia do 173 krajów. Choć od zawsze angażowała się w pomoc kobietom, teraz szczególnie chce zwrócić uwagę opinii publicznej na zapobieganie i wczesne wykrywanie raka piersi wśród młodych kobiet. W jaki sposób?

Akcja „Walcz z rakiem piersi #JAKDZIEWCZYNA”

Badania wykazują, że aż 43% kobiet w Polsce nigdy nie wykonało badania piersi. Liczba zagrożonych młodych osób stale wzrasta, a wiedza o tym, że pierwsze USG należy wykonać zaraz po osiągnięciu 20 roku życia, jest w naszym społeczeństwie nadal niewielka.

Marka NA-KD chcąc zwrócić uwagę na ten problem rozpoczęła współpracę z gdańską fundacją Omealife, założoną przez 4 kobiety, które w przeszłości chorowały na raka. Jej działalność koncentruje się na edukacji i profilaktyce.

Teraz przez cały październik NA-KD w ramach akcji przekaże 1% zysków ze sprzedaży w Polsce na rzecz tejże fundacji, a ponadto do każdego z zamówień dołączy silikonowe bransoletki z napisem „Walcz z rakiem piersi #jakdziewczyna” oraz ulotki informacyjne, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie. Marka wydrukuje także naklejki z odważną grafiką, które będzie rozpowszechniać w 2500 szkołach wyższych. 

Uwaga młodych kobiet zostanie również przyciągnięta przez influencerów - 100 z nich otrzyma dedykowany T-shirt, w którym pokażą się na swoich profilach społecznościowych z użyciem hasztagów akcji, a także w momencie wejścia na stronę przez wstążkę w logotypie marki.

Celem wspólnych działań NA-KD oraz fundacji Omenalife jest udzielenie wsparcia emocjonalnego kobietom z rakiem piersi, edukowanie pacjentek i ich rodzin, a także promowanie działań profilaktycznych wśród osób zdrowych. Zachęcamy do włączenia się do akcji!  

Odmieniony logotyp marki, zwracający uwagę na problem.

Fot. Materiały prasowe

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Kocha muzykę, ale już podważano jej sukcesy. Córka Aldony Orman o cieniach posiadania znanego nazwiska

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARCELA I MICHAŁ KOTERSCY: w styczniu powiedzieli sobie „tak”, ale to niejedyna rewolucja w ich życiu. KATARZYNA ŻAK: o tym, co jest jej największym szczęściem i czego najbardziej żałuje. ANDREA CAMASTRA: dla zdobywcy gwiazdki przewodnika Michelin gotowanie jest jak teatralny spektakl. ALDONA ORMAN Z CÓRKĄ IDALIĄ w rozmowie pełnej metafizyki, ale też zwykłej codzienności. SWIFT, CYRUS, EILISH, GOMEZ, DUA LIPA: idolki zbiorowej wyobraźni.