Grażyna Torbicka Worth it Studio
Fot. Materiały prasowe
VIVA! Tylko u nas

Worth It Studio: Kobiety w roli głównej

Zobaczcie, jak wygląda przestrzeń L’Oréal Paris na Festiwalu w Cannes!

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 25 maja 2019 08:54
Grażyna Torbicka Worth it Studio
Fot. Materiały prasowe

L'Oréal Paris współpracuje z Festiwalem Filmowym w Cannes już od 22 lat. Wyjątkowym miejscem na mapie kurortu, który w maju zamienia się w stolicę światowej kina, jest Worth It Studio. W tej przestrzeni kobiety grają główną rolę.

Worth It Studio - strefa piękna na Festiwalu w Cannes

W drodze na czerwony dywan, w przerwie między premierami, w chwili relaksu. Do Worth It Studio, wyjątkowej przestrzeni L'Oréal Paris w Cannes, zaglądają twórcy najgłośniejszych filmów, legendarne gwiazdy, rozemocjonowani dziennikarze oraz widzowie, którzy chcą na chwilę dotknąć świata piękna.

Worth It CANNES2019
Fot. Materiały prasowe

Tłum fanów wraz z Amber Heard w strefie Worth It Studio.

W duchu tej współpracy każdego roku w maju, wychodzimy poza ramy wizualnego piękna na ekranie, wspierając twórczość wschodzących filmowców. W podobny sposób jak marka czyni luksusowe piękno dostępnym, L'Oréal Paris składa hołd kinu i pięknu, demokratyzując doświadczenie festiwalu. Zapraszamy publiczność, widzów i fanów, aby przyłączyli się do świętowania kreatywności i różnorodności dwóch współzależnych sztuk wizualnych: twórczej reżyserii oraz makijażu – mówi o obecności marki w Cannes Pierre Emmanuel Angeloglou, Global Brand President, L’Oréal Paris.

Worth It CANNES2019
Fot. Materiały prasowe

Doutzen Kroes na Worth It Stars - schodach, na których każda kobieta może poczuć się jak gwiazda!

Worth It Studio nie powstało jednak wyłącznie po to, żeby fani L'Oréal Paris mogli zapoznać się z nowościami marki. Ten wielowymiarowy projekt oddaje głos kobietom, pozwala kobietom odnaleźć należne im miejsce na festiwalu i w świecie, umożliwia im spojrzenie na siebie z nowej perspektywy. W przestrzeni L'Oréal Paris czekają na gości dwie niespodzianki. Worth It Wall oraz Mirror, Mirror to rozwiązania przestrzenne, które umożliwiają kobietom, dosłownie i w przenośni, spojrzenie na siebie w lustrze. Zmywając makijaż, mogą spojrzeć sobie prosto w oczy. Skonfrontować się ze swoimi słabościami, poznać mocne strony, wydobyć z siebie nieznaną wcześniej siłę.

Po tym eksperymencie psychologicznym, pozwalającym zajrzeć w głąb siebie, eksperci marki L’Oréal Paris pomogą kobietom wydobyć ich wewnętrzne piękno. Wykonają bowiem makijaż dopasowany do ich osobowości – charyzmatycznej, optymistycznej albo pewnej siebie. Po metamorfozie uczestniczki akcji opowiedzą o swoich doświadczeniach w krótkim wideo.

Worth It CANNES2019
Fot. Materiały prasowe

Val Garland podczas wykonywania pokazowego makijażu, idealnego na czerwony dywan.

Ponieważ jesteśmy tego warte!

To, co dzieje się w Worth It Studio, to oczywiście realizacja hasła L’Oréal Paris: Ponieważ jestem tego warta. Choć powstało kilkadziesiąt lat temu, z czasem tylko nabiera nowych, silnych znaczeń. Obecnie oznacza walkę o równouprawnienie, obalenie stereotypów, sięganie po swoje. Ten legendarny już slogan uzupełnia w tegorocznej kampanii  hasztag #kobietywroliglownej. W myśl ideii „Kobiety w roli głównej”, L’Oréal Paris zachęca kobiety do tego, żeby przejęły kontrolę nad własnym życiem. Bo to dzięki wsparciu innych kobiet, własnym doświadczeniom i pragnieniu samorealizacji, kobiety znajdują w sobie siłę, żeby być reżyserkami własnego życia. To one decydują o tym, czego pragną, to one kierują swoim postępowaniem tak, by osiągnąć sukces, to one odważnie wyrażają swoje zdanie.

Worth It CANNES2019
Fot. Materiały prasowe

Warsztaty z Val Garland w przestrzeni Worth It Studio.

W Worth It Studio nie może zabraknąć Grażyny Torbickiej, wybitnej dziennikarki, która w Cannes rozmawia ze sławnymi kobietami o tym, jak godzić role aktorki, żony i matki, o tym, jak odnaleźć równowagę i jak walczyć o swoje.

Tegoroczna przestrzeń Worth it Studio jest bardzo spójna wizualnie. Podoba mi się zachowanie biało-czerwonej kolorystyki, oraz nawiązanie do legendarnych czerwonych schodów jako symbolu kobiecej drogi do samorealizacji i spełniania marzeń. Strefa makijażu dała możliwość  poznania różnych looków w zależnosci od charakteru kobiety i jej wrażliwości: makijaż dla kobiety pewnej siebie, dla romantycznej, dla przebojowej – mówi Grażyna Torbicka, globalna ambasadorka L’Oréal Paris.

Grażyna Torbicka Worth it Studio
Fot. Materiały prasowe

Dziennikarka już po raz czwarty przybyła do Cannes jako reprezentantka kultowej marki. W Worth It Studio zarówno ona, jak i całkiem zwyczajne bywalczynie Cannes, odnalazły swoją enklawę, mikrokosmos, oazę. Ten własny kobiecy pokój stał się przestrzenią nie tylko piękna, ale i niezależności, siły i wolności. Bo właśnie tego jesteśmy warte!

Jesteście ciekawi, jak wygląda przestrzeń Worth It Studio? Zobaczcie wideo z udziałem Evy Longorii!

Materiał powstał we współpracy z marką L’Oréal Paris.

Wideo

Bogna Sworowska o pracy w modelingu kiedyś i dziś…

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

FILIP CHAJZER w poruszającej rozmowie wyznaje: „Szukam swojego szczęścia w miłości, w życiu, na świecie…”. GOŁDA TENCER: „Ludzie młodzi nie znają historii. Patrzą do przodu (…). A ja robię wszystko, by ocalić pamięć”, mówi. JAN HOLOUBEK i KASPER BAJON: reżyser i scenarzysta. Czego nie nakręcą, staje się hitem. A jak wyglądają ich relacje poza planem filmowym? MONIKA MILLER od lat zmaga się z depresją i chorobą dwubiegunową, ale teraz za sprawą miłości pierwszy raz w życiu jest szczęśliwa.