Więcej niż lody

W tym roku marka świętuje nie tylko swoje kultowe smaki – Magnum® Classic i Magnum® Almond, lecz także prezentuje dwie wyjątkowe nowości: Utopia Double Cherry oraz Utopia Double Hazelnut. Brzmi jak marzenie? Smakuje jeszcze lepiej.

W Magnum wierzymy, że przyjemność ma ogromne znaczenie w życiu każdego człowieka. Chcemy wspólnie celebrować wolność, autentyczność, przestrzeń na akceptację i tolerancję. Chcemy przełamywać schematy. To motto powoduje, że z każdym rokiem coraz skuteczniej rozbudzamy apetyt na przyjemność.
Marta Linowska, Ice Cream Premium Marketingu Manager Poland & EE w Unilever

Event w Cannes był pełen niespodzianek. Na scenie wystąpili artyści, którzy od lat wyznaczają nowe kierunki w muzyce – Jamie xx, producent George Daniel z The 1975 oraz szwedzki raper Yung Lean. Za muzyczną oprawę wieczoru odpowiadała ikona popu, nagrodzona Grammy Charli XCX. Artystka zachwyciła nie tylko energią, ale i archiwalną kreacją Vivienne Westwood.

David Parry/PA Media Assignments
David Parry/PA Media Assignments
Mat. prasowe
Mat. prasowe

Maffashion i Maciej Musiał zachwycili w kreacjach od MMC Studio

Ale polska reprezentacja wzbudziła nie mniejsze zainteresowanie. Blogerka modowa Julia Kuczyńska (Maffashion) i aktor Maciej Musiał, czyli ambasadorowie nowej kampanii Magnum® błyszczeli w zaprojektowanych specjalnie na ten wieczór kreacjach od MMC Studio.

Już po raz drugi współpracuję z marką Magnum i za każdym razem są to dla mnie duże emocje! Kilka lat temu chodziłam po wybiegu a teraz byłam w Cannes na globalnym evencie marki. Słońce, plaża, piękni ludzie wokół i lody Magnum. Czego chcieć więcej?
Maffashion
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Matt Crossick/PA Media Assignments
Matt Crossick/PA Media Assignments

Wydarzenie zapamięta na długo również Maciej Musiał: Byłem na wyjeździe w Cannes, reprezentując najpyszniejsze lody – zjadłem ich chyba ze sto. Świeciło słońce, byli mega cool ludzie, był koncert Yung Leana którego uwielbiam. Żyć nie umierać.

Matt Crossick/PA Media Assignments
Matt Crossick/PA Media Assignments

Emocje i styl perfekcyjnie uchwyciła Dorota Szulc – fotografka, która towarzyszyła ambasadorom na każdym kroku. Bo o to właśnie chodzi w całej filozofii Magnum®. O momenty, które warto smakować powoli i z uśmiechem

Prawdziwa przyjemność na co dzień

Tegoroczna kampania marki – #CrackIntoPleasure – redefiniuje pojęcie przyjemności. To manifest autentyczności i zaproszenie do życia na własnych zasadach. Marka zrywa z perfekcyjnymi obrazkami, zachęcając do tego, by cieszyć się sobą tu i teraz.

I choć Magnum® tworzy swoje lody z najwyższej jakości składników już od ponad 35 lat, nie chodzi tylko o smak. To styl życia, w którym pozwalamy sobie na prawdziwą przyjemność bez filtrów. Warto celebrować ją każdego dnia!*

Matt Crossick/PA Media Assignments
Matt Crossick/PA Media Assignments

Materiał promocyjny marki Magnum