Lady Gaga razem ze Starbucksem zaprojektowała idealne napoje na lato. Wpływy ze sprzedaży wesprą fundację piosenkarki
Lady Gaga we współpracy ze Starbucksem stworzyła linię kolorowych napojów. Wpływy z ich sprzedaży pójdą na konto Born This Way Foundation, którą piosenkarka założyła razem z mamą, by pomagać młodym ludziom.
Współpraca Lady Gagi i Starbucksa
Napoje są cztery i nazywają się „Cups of Kindness” - „Kubki życzliwości”. Można je kupić w amerykańskich i kanadyjskich kawiarniach sieci Starbucks od 13 czerwca do 19. Dwa z nich zostaną w regularnej sprzedaży (Matcha Tea Lemonade i Violet Drink). 25 centów z każdego sprzedanego kubka firma przekaże na konto fundacji Lady Gagi. „Jesteśmy zdrowsi i szczęśliwsi, gdy żyjemy pełnią życia jednocześnie pamiętając o współczuciu. Nasze społeczności są silniejsze, gdy traktujemy się ze wzajemną wielkodusznością i szacunkiem”, powiedziała Lady Gaga w komunikacie prasowym.
Skład drinków zaprojektowanych przez Lady Gagę
Obok lubianych i znanych napojów firmy - Pink Drink i Ombre Pink Drink - w skład „Kubków Życzliwości” wchodzą dwa kolejne zaprojektowane przy udziale piosenkarki nowe smaki: Matcha Lemonade i Violet Drink. Co kryje się pod tymi nazwami?
Matcha Lemonade, ponoć ulubiony napój Lady Gagi, to połączenie japońskiej sproszkowanej zielonej herbaty, która nazywa się Matcha, z lemoniadą. „Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia”, powiedziała piosenkarka.
Na zdjęciu: Matcha Lemonade.
Violet Drink składa się z kultowego napoju Starbucksa, Very Berry Hibiscus Refresher (sok z winogron, mrożone jeżyny i ekstrakt zielonej kawy), do którego dodano mleko kokosowe.
Na zdjęciu: Violet Drink.
Polecamy też: Co dwie głowy to nie jedna! Lady Gaga i książę William połączyli siły w walce o zrozumienie dla chorób psychicznych