Reklama

Po miesiącach oczekiwania, pierwszy Primark w Polsce wreszcie rusza! Pandemia koronawirusa trochę pokrzyżowała plany sieci, ale już w czwartek 20 sierpnia o godzinie 10:00 salon Primark zostanie otwarty w Warszawie w Galerii Młociny.

Reklama

Primark otwarty w Warszawie!

Warszawski sklep zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach. Sklep będzie oferował kolekcje mody damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Klienci będą mogli kupić w nim także produkty Primark wykonane z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu. Projekt oraz układ salonu powstały w oparciu o najnowszy, nowoczesny koncept sklepów Primark. W sklepie dla klientów przygotowano 30 kas oraz m.in. dostęp do bezpłatnego Wi-Fi. Co ciekawe, warszawski Primark stworzył aż 250 miejsc pracy - ilustruje to dobrze ogrom przedsięwzięcia. Z myślą o bezpieczeństwie pracowników i klientów, w sklepie zapewniono liczne środki ochronne. Więcej informacji na ten temat znajduje się poniżej.

„Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Warszawy i regionu “niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej”, mówi Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska.

Fenomen marki Primark na świecie

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która została założona w Dublinie w 1969 roku, a obecnie posiada ponad 380 sklepów w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. Primark zatrudnia ponad 70 000 osób.

Reklama

Primark działa nieco inaczej niż wiele popularnych brandów sieciowych - nie prowadzi dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a produkty sprzedawana są tylko w sklepach stacjonarnych. Primark nie posiada sklepu internetowego!

mat. prasowe
mat. prasowe
Reklama
Reklama
Reklama