Zendaya i Lewis Hamilton zachwycają w różowej kampanii Valentino
Gwiazda “Euphorii” i mistrz Formuły 1 pozują w najmodniejszym kolorze tego sezonu!
- Aleksandra Trendak
Najnowsza kampania marki Valentino Pink PP to celebracja znaczenia różowego koloru, który symbolizuje miłość, wspólnotę, energię i wolność. Pierpaolo Piccioli, który jest pomysłodawcą najnowszej kampanii reklamowej postanowił postawić wszystko na neonowy róż, a do współpracy zaprosił gwiazdy młodego pokolenia, czyli Zendayę i Lewisa Hamiltona, którzy sprawdzili się świetnie w roli modelów. Jak wygląda kampania? Czym się charakteryzuje? Dlaczego marka Valentino postawiła właśnie na ten kolor?
ZOBACZ TEŻ: Zendaya w zjawiskowym popielatym garniturze na premierze Euphorii
Zendaya w różowej kampanii Valentino
Zamrożony ruch, rozwiane długie włosy i dynamiczna poza – te elementy świetnie charakteryzują wygląd najnowszej kampanii Valentino, która całkowicie skupiła się wokół neonowego odcienia różu, który stworzył nową przestrzeń emocjonalną i mentalną, jakby inną rzeczywistość. Stwarza wrażenie snu na jawie, ponieważ nie możemy posiadać koloru, ale możemy mieć uczucie, które symbolizuje. PINK PP ma być manifestacją nieświadomości i wyzwolenia z kajdan realizmu. Zandaya uchwycona przez Micheala Baileya Gatesa w monochromatycznej stylizacji ma symbolizować poczucie wolności, która wykracza poza wszelkie kobiece cechy. Wszystkie zdjęcia utrwalają chwilę, stając się portretem z zamrożonym, dynamicznym ruchem co daje iście kinowy i artystyczny efekt.
Lewis Hamilton, czyli męska strona neonowej kampanii Valentino
Sir Lewis Hamilton, siedmiokrotny Mistrz Świata Formuły 1 został pierwszym DI.VA w marki Valentino. Nazwa jest połączeniem słów diversity (różnorodność) oraz values (wartości) co po połączeniu daje DIVAS, co ma być wielowymiarowym charakterem kodów i wewnętrznych wartości marki. Dyrektor kreatywny Valentino, Pierpaolo Piccioli kontynuuje swoją świadomą i postępową misję tworzenia kultury, która ma polegać na zapraszaniu do współpracy coraz to nowszych i ciekawszych postaci z różnych światów - od kina, po muzykę i sport. Każdy DI.VA pełni kluczową rolę w nowej wizji różnorodności, którą realizuje poprzez jednoczenie się ludzi z różnych dziedzin. Hamilton świetnie wpisuje się w wartości jakie Pierpaolo Piccioli wymyślił, ponieważ jest autentyczny, jego styl jest bardzo oryginalny, indywidualny i prawdziwy. Jest uważany za jednego z najbardziej utytułowanych kierowców Formuły 1, a jego podejście poza torem jest równie entuzjastyczne i pełne pasji, co zaangażowanie za kierownicą bolidu. Jest także znany z wykorzystywania swojej pozycji i platformy w celu wprowadzania zmian w sportach motoryzacyjnych i nie tylko, od lat wspiera młode pokolenia. W 2021 roku założył fundację charytatywną Mission 44, której celem jest wspieranie i umacnianie pozycji młodych ludzi pochodzących z niedostatecznie reprezentowanych grup w Wielkiej Brytanii, poprzez strategiczne partnerstwa, współprace oraz dotacje. Nicolas Kern sfotografował Hamiltona na totalnie różowym w tle w stylizacji o takim samym kolorze, uwiecznił jego manifest w postaci symbolicznej pozy. Pokazał, że kolor różowy daje możliwość zmiany znaków powszechnie znanych w modzie, ponieważ jest symbolem wolności od reguł. Męska część kampanii Valentino ma na celu pokazanie człowieka ściśle związanego ze sportem, który udowadnia, że różowy też może być synonimem męskiej siły i muskularności.
Pierpaolo Piccioli bezlitośnie zanurzył kampanię w jednym odcieniu, w celu stworzenia wizualnej poezji. Ma to na celu stworzenie trwałego odcenia, który za pośrednictwem nowoczesnego obiektywu przekaże dziedzictwo Valentino. Pink PP to manifestacja nieświadomości i wyzwolenia od realizmu. Jak oceniacie kampanię?