Reklama

Jesienią 2021 zajadaliśmy się zestawem Maty w McDonald’s co było ogromnym przedsięwzięciem oraz sukcesem dla młodego rapera Maty, którego piosenki nie schodzą z topowych list przebojów. Kariera młodego Matczaka rozkręca się coraz bardziej, mimo problemów z prawem, za między innymi nielegalną organizację wydarzenia masowego na bulwarach warszawskich. Od kilku dni możemy zobaczyć na ulicach stolicy plakaty z napisem “Mata + Adidas = ???”. Czy jest to oznaka kolaboracji rapera z marką? Czy powstanie nowa kolekcja ubrań sygnowana jego imieniem? Co będzie wchodziło w jej skład?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Czy marka Eppram, stworzona przez Maffashion i Lanę Nguyen się zamyka?

Fenomen Maty

Dzięki swojej piosence “Patointeligencja”, w której przedstawił obraz współczesnej “rozpieszczonej” młodzieży na podstawie swoich znajomych w liceum, zyskał ogromną popularność i stał się głosem młodych ludzi. Jego album “100 dni do matury” sprzedał się świetnie, ponad tysięcznym nakładem, otrzymał za niego Fryderyka i pobił rekordy słuchalności. Następną ważną piosenką w twórczości Matczaka była “Patoreakcja”, która opowiedziała co działo się w życiu artysty po sukcesie pierwszego singla, oczywiście nie obyło się wokół niej bez kontrowersji i pozwów o zniesławienie. Kolejnym głośnym sukcesem był utwór w zupełnie innym stylu niż dotychczas, czyli “Kiss cam (podryw roku)”, promujący jego nowy album “Młody Matczak”. Singiel podbił poslkie rankingi przebojów, a 7 lipca 2021 trafił na listę Billboard Global 200 Excl. Było to historyczne wydarzenie, ponieważ była to pierwsza polskojęzyczna piosenka w historii, która została ujęta w zestawieniu. Mata wciąż szturmem podbija rynek muzyczny oraz podejmuje się nietypowych współprac!

Mata x McDonald’s

Jedna z głośniejszych kolaboracji w 2021 roku, czyli kiedy raper Mata ogłosił, że w sieci restauracji fast food McDonald’s będzie można dostać specjalny zestaw Maty, składający się z potrójnego hamburgera, frytek i matchy. Była to bardzo sprytna współpraca, która odniosła ogromny sukces, ponieważ dzięki niskiej cenie zestawu (tylko 20zł) każdy fan mógł sobie pozwolić na spróbowanie jedzenia sygnowanego imieniem jego idola. Była to pierwsza taka współpraca z polskim artystą i McDonald’s, która odniosła ogromny sukces, jednak nie obyło się bez kontrowersji. Dużo osób zarzucało raperowi, że promuje “śmieciowe” jedzenie wśród swoich młodych fanów i jest to nieodpowiedzialne zachowanie z jego strony, jednak nie spowodowało to zmniejszenia popularności zestawu. Po sukcesie tej kolaboracji, nadszedł czas na kolejną!

Materiały prasowe

Mata + Adidas = ???

Siódmego czerwca ulice Warszawy zostały zalane plakatami z enigmatycznym hasłem “Mata + Adidas = ???”. Artysta jest znany z tego, że często na koncertach i w teledyskach występuje w ubraniach z charakterystycznymi, trzema paskami marki Adidas, między innymi w komplecie składającym się z dresów i rozpinanej bluzy w różnych wariatach kolorystycznych. Niestety na ten moment nie można stwierdzić co będzie wchodziło w skład kolekcji i kiedy będzie miała ona premierę, znając rozmach artysty będzie to coś niezwykłego na dużą i niespotykaną skalę. Dodatkowo raper został oficjalnie ogłoszony ambasadorem marki, co dla dwudziestojednoletniego artysty jest ogromnym sukcesem. Jedno jest pewne – cokolwiek powstanie z tej współpracy, będzie cieszyło się ogromną popularnością wśród fanów i zostanie wyprzedane w przeciągu kilku minut!

Reklama

Mata to artysta młodego pokolenia, który nie boi się poprzez swoją twórczość analizować rzeczywistości i krytykować obecnej sytuacji w kraju. Jego rap przemawia do wszystkich generacji dzięki niezwykłej charyzmie artysty, ale także jego inteligencji i otwartości. Jedna współpraca młodego artysty odniosła już ogromny sukces, sądzimy, że z tą będzie podobnie i nie możemy się już doczekać jej efektów. Jak myślicie co będzie wynikiem współpracy Maty i Adidasa? Nowa kolekcja ubrań, butów i akcesoriów, czy może Matczak zaskoczy nas czymś zupełnie nowym?

Reklama
Reklama
Reklama