Najnowsza kampania marki Marc Jacobs w mrocznym klimacie
Która ikona kina została twarzą nietypowej kampanii?
- Aleksandra Trendak
Kultowa marka Marc Jacobs postanowiła na zupełnie nowy klimat kampanii reklamowej najnowszego modelu torebki J Marc. Kolorowy, minimalistyczny i elegancki styl, który charakteryzował poprzednie kampanie, został zastąpiony buntowniczym, mrocznym i rockowym klimatem. Dodatkowo twarzą reklamy została ikona kina, gwiazda filmów takich jak “Edward Nożycoręki”, “Śmiertelne zauroczenie” i serialu “Stranger Things”, czyli Winona Ryder! Jak prezentuje się na zdjęciach? Kto stworzył jej wyrazisty, grunge’owy makijaż? Dlaczego Marc Jacobs zdecydował się na kampanię w tym stylu?
ZOBACZ TEŻ: Winona Ryder i Johnny Depp: to była miłość od pierwszego wejrzenia. Mieli być razem na zawsze
Winona Ryder, niekwestionowana ikona kina
Winona Ryder to niezwykła amerykańska aktorka, która wychowała się w komunie hippisów w Karolinie Północnej. Jej kariera zaczęła się rozwijać w latach 80. i 90. Po występie w takich filmach jak “Śmiertelne zauroczenie”, “Edward Nożycoręki” i “Syreny”. Rola w filmie “Wiek niewinności” Martina Scorsese zagwarantowała jej Złotego Globa w kategorii “Najlepsza aktorka drugoplanowa” oraz nominację do Oscara w tej samej kategorii. Rok później otrzymała kolejną nominację do Oscara dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej za występ w adaptacji “Małych kobietek”. Od 2016 roku wciela się w postać Joyce Byers w bardzo popularnym serialu Netflixa “Stranger Things”, za którą była nominowana do Złotego Globu. Winona to niezwykła aktorka, która każdą rolę potrafi wnieść na wysoki poziom, co potwierdzają liczne nominacje i nagrody, które zdobyła oraz fakt, że w 1998 roku zasiadała w jury prestiżowego konkursu w Cannes.
Winona Ryder w kampanii Marca Jacobsa
Decyzja o obsadzeniu Winony Ryder jako twarz kampanii nikogo nie dziwi, ponieważ jest ona od prawie dwudziestu lat muzą wielkiego kreatora mody. Sesja zdjęciowa gwiazdy miała na celu wprowadzenie nowego modelu torebki J Marc, która występuje w sześciu kolorach: czarny, biały, niebieski, magenta, pomarańcz oraz zielony. Za stylizację i makijaż aktorki odpowiadała Emma Wyman, która przygotowała między innymi czarną sukienkę z głębokim dekoltem w połączeniu z żółtymi kozakami na wysokiej platformie i limonkową torebką z najnowszej kolekcji. Drugą stylizacją, bardziej zmysłową była koronkowa, wąska sukienka z czarnymi butami i akcesoriami. Buntowniczy klimat podkreślono krótkimi, czarnymi włosami, manikiurem i mocno podkreślonymi oczami.
Najnowsza grunge’owa kampania nie jest pierwszą w wykonaniu Winony Ryder z Markiem Jacobsem, ponieważ wystąpiła ona w wiosennej kampanii w 2003 roku, a w 2016 roku była twarzą linii kosmetyków Marc Jacobs Beauty. Trzeba przyznać, że jest to nietypowa dla marki stylistyka, ponieważ wcześniej preferowała ona kampanie pełne kolorów, nietypowych kadrów, które były przy tym bardzo eleganckie i stylowe. Jak oceniacie najnowszą kampanię marki Marc Jacobs przy współpracy z Winoną Ryder?