Reklama

Właśnie pojawiły się pierwsze z zdjęcia reklamowe kolekcji, Kenzo x H&M. Ich autorem jest jest nie byle kto, bo legendarny fotografik, grafik i reżyser Jean-Paul Goude. Przypomnijmy tylko, że to właśnie on odpowiadał w latach 80. za wizerunek Grace Jones i stworzył jej kultowe teledyski m.in. „Slave to the Rhythm”. Niezwykłe sceniczne wcielenia piosenkarki stanowiły potem inspirację dla niezliczonych artystów, a projektanci mody przez lata czerpali pełnymi garściami z jej ekscentrycznych kreacji. Tak więc Jean-Paul Goude to osobowość co się zowie!

Reklama

Materiały prasowe

Chance the Rapper w kampanii Kenzo x H&M.

Polecamy też: Takiej reklamy perfum jeszcze nie było! Najnowszy klip Kenzo jest śmiały, zabawny i… drwi z konkurencji.

W kampanii Kenzo wystąpili...

W kampanii Kenzo x H&M Jean-Paul Goude zastosował jedną ze swoich ulubionych metod czyli… pokawałkowanie zdjęć, a następnie ponowne ich złożenie. Jego zdaniem ta technika najlepiej oddaje energetyczny charakter projektów Kenzo. W tej odsłonie kampanii wystąpili modelka Iman (żona nieodżałowanego Davida Bowie) i muzycy Chance the Rapper oraz Suboi. Cała kampania Kenzo x H&M będzie mieć premierę 20 października na stronie hm.com. Zobaczymy w niej jeszcze aktorki Rosario Dawson i Chloë Sevigny, kompozytora Ryuichi Sakamoto i… 16-letnią obrończynię środowiska naturalnego Xiuhtezcatl Martinez. Sama kolekcja Kenzo x H&M będzie zaś dostępna w ponad 250 sklepach na świecie, a także online od 3 listopada 2016 roku. Ciekawe, czy sprzeda się równie szybko, jak projekty, które dla H&M stworzył Alexander Wang

Materiały prasowe

Suboi w kampanii Kenzo x H&M.

Polecamy też: Zobaczcie pierwsze ubrania z kolekcji Kenzo dla H&M! Jak wam się podobają?

Zobaczcie film z backstage'u!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama