Takiej reklamy perfum jeszcze nie było! Najnowszy klip Kenzo jest śmiały, zabawny i… drwi z konkurencji.
MTV rozdało już nagrody za najlepsze muzyczne wideo, ale chyba trochę zbyt wcześnie. Zdaniem wielu komentatorów w tej kategorii poważne szanse miałaby bowiem najnowsza reklama perfum Kenzo. Klip wyreżyserował nie byle kto, bo Spike Jonze - twórca filmów „Być jak John Malkovich”, „Adaptacja” i „Ona”. Za choreografię odpowiadał Ryan Heffington, który między innymi współpracował z Sią przy teledysku „Chandelier”. Zaś w roli głównej wystąpiła aktorka i tancerka Margaret Qualley (znacie ją na przykład z serialu „Pozostawieni”), córka aktorki Andie MacDowell. Klip zaczyna się jak zwyczajna reklama perfum. Qualley w wieczorowej sukni siedzi na uroczystości rozdania nagród. Ale wkrótce orientujemy się, że jakaś nieprzeparta siła każe jej wyjść na zewnątrz… Czyżby czekał na nią jej ukochany? Jak się okaże, wszystko co nastąpi potem jest kpiną z typowych reklam zapachów: powiewnych sukni, zmysłowej muzyki (najczęściej z użyciem kwartetu smyczkowego) i pocałunków przy zachodzie słońca. A zresztą, co tu dużo mówić, zobaczcie sami. Przed wami reklama zapachu Kenzo World. Reklama jakiej jeszcze nie było!
PS. Wykorzystany w reklamie utwór „Mutant Brain” stworzyli Sam Spiegel & Ape Drums. A wykonuje go Assassin.
Zobaczcie film Kenzo!
Polecamy też: Oto pierwsze ubrania z kolekcji Kenzo dla H&M! Jak wam się podobają?