Fastfoodowa moda, czyli ironiczny pokaz Vetements... w McDonald's
To naprawdę niezwykłe projekty
Streetwearowa marka Vetements znana jest z dosyć oryginalnych i nietypowych pomysłów. Tym razem podczas paryskiego tygodnia mody po raz kolejny zaskoczyła. Najnowsze projekty na wiosnę i lato 2020 roku zostały bowiem pokazane w... McDonald'sie na Polach Elizejskich. Wszystko dopracowano w najmniejszych szczegółach - informacje o kolekcji wydrukowano na serwetkach, a przed pokazem ściśnięci uczestnicy otrzymali shaki i colę.
Linia wydaje się być drwiną zarówno z otaczającej rzeczywistości, jak i położenia firmy. Poszczególne sylwetki odwoływały się do innych wszechobecnych marek m. in. Heinekena, PlayStation, Planet Hollywood i Internet Explorer. Jeden model miał zmodyfikowany mundur menadżera McDonald's z napisem „Kapitalizm!”. Inny z kolei niósł... pudełko frytek. Całość została utrzymana w nieco gotyckim, death metalowym charakterze.
Zobaczcie projekty Demna Gvasalii w naszej galerii!
1 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
2 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
3 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
4 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
5 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
6 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
7 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
8 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
9 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
10 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
11 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
12 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020
13 z 13
pokaz męskiej kolekcji Vetements wiosna-lato 2020