Reklama

Streetwearowa marka Vetements znana jest z dosyć oryginalnych i nietypowych pomysłów. Tym razem podczas paryskiego tygodnia mody po raz kolejny zaskoczyła. Najnowsze projekty na wiosnę i lato 2020 roku zostały bowiem pokazane w... McDonald'sie na Polach Elizejskich. Wszystko dopracowano w najmniejszych szczegółach - informacje o kolekcji wydrukowano na serwetkach, a przed pokazem ściśnięci uczestnicy otrzymali shaki i colę.

Reklama

Linia wydaje się być drwiną zarówno z otaczającej rzeczywistości, jak i położenia firmy. Poszczególne sylwetki odwoływały się do innych wszechobecnych marek m. in. Heinekena, PlayStation, Planet Hollywood i Internet Explorer. Jeden model miał zmodyfikowany mundur menadżera McDonald's z napisem „Kapitalizm!”. Inny z kolei niósł... pudełko frytek. Całość została utrzymana w nieco gotyckim, death metalowym charakterze.

Reklama

Zobaczcie projekty Demna Gvasalii w naszej galerii!

Reklama
Reklama
Reklama