Piękna Lily-Rose Depp zamyka pokaz haute couture Chanel. Czemu Lagerfeld tak ją uwielbia?
- BARBARA ŁUBKO
1 z 6
Paryskie pokazy haute couture to prawdziwe święto mody. Dla modelki pójść w jednym z takich pokazów znaczy bardzo wiele. Dziś w Grand Palais na wybiegu Chanel pojawiło się wiele gwiazd modelingu, protegowanych Karla Lagerfelda, m.in. Kendall Jenner czy Bella Hadid. Ale najważniejsza była Lily-Rose Depp – to jej przypadło zaszczytna rola zamknięcia pokazu.
Polecamy też: Johnny Deep sprzedaje swój słynny 1000-metrowy-apartament. Zobacz zachwycające wnętrza
Ulubienica Lagerfelda
17-latka, córka Vanessy Paradis i Jehny’ego Deppa, to ulubienica Karla Lagerfelda. Młoda gwiazda poszła w ślady mamy Vanessy, która wielokrotnie występowała w kampaniach Chanel. Teraz to córka francuskiej aktorki stała się muzą Lagerfelda. Lily-Rose w maju 2016 ogłosiła, że została twarzą perfum Chanel Nº5, ale współpracę z Chanel zaczęła wcześniej – w 2015 roku wystąpiła w jesienno-zimowej kampanii okularów.
Różowa suknia z najnowszej kolekcji Chanel couture wiosna/lato 2017 zachwyca! Szeroki pas wydaje się być odniesieniem do tak popularnego obecnie stylu lat 80. Falbany przywodzą na myśl stroje rodem z „Dynastii”, ale całość zamiast wyglądać tandetnie absolutnie olśniewa. Podobnie jak reszta kolekcji stworzonej przez Lagerfelda! Oto magia haute couture!
Zobacz też: Naomi Campbell powraca! Wystąpiła topless w najnowszej kampanii Givenchy Jeans!
2 z 6
17-latka, córka Vanessy Paradis i Jehny’ego Deppa, to ulubienica Karla Lagerfelda.
3 z 6
Różowa suknia z najnowszej kolekcji Chanel couture wiosna/lato 2017 zachwyca!
4 z 6
Lily-Rose w maju 2016 ogłosiła, że została twarzą perfum Chanel Nº5, ale współpracę z Chanel zaczęła wcześniej – w 2015 roku wystąpiła w jesienno-zimowej kampanii okularów.
5 z 6
Lily-Rose w maju 2016 ogłosiła, że została twarzą perfum Chanel Nº5, ale współpracę z Chanel zaczęła wcześniej – w 2015 roku wystąpiła w jesienno-zimowej kampanii okularów.
6 z 6
Lily-Rose w maju 2016 ogłosiła, że została twarzą perfum Chanel Nº5, ale współpracę z Chanel zaczęła wcześniej – w 2015 roku wystąpiła w jesienno-zimowej kampanii okularów.