Tych zdjęć nie da się zapomnieć. Najbardziej kultowe kampanie reklamowe Lanvin
1 z 32
Alber Elbaz, przez 14 lat dyrektor kreatywny paryskiego domu mody Lanvin, złożył wymówienie. Ta niespodziewana decyzja zaszokowała świat mody, bo projektant nie tylko był twórcą sukcesu marki, ale i jej najlepszym ambasadorem. Nie tylko odpowiadał za kolekcje damskie i męskie, ale współtworzył akcesoria i kampanie reklamowe. Jego gust, subtelność, talent i pracowitość sprawiły, że Lanvin wrócił na szczyt i wyznaczał trendy.
- Muszę łączyć trzy różne punkty widzenia: oko, lustro i ekran. Oko to moje spojrzenie. Lustro to moje spojrzenie na przestrzeń i spojrzenie na innych ludzi. A ekran to sposób, w jaki patrzy na nas świat. Trzeba odnaleźć pomiędzy nimi równowagę - opowiadał o swojej filozofii pracy w 2012 roku.
I narzekał, że obecnie modowy biznes zubaża proces tworzenia. Bo nie ma prawa do błędu. - I żeby nie popełnić błędu, zadowalamy się tym, co znamy i co potrafimy robić. Nie ryzykujemy. A przecież największe wynalazki i najpiękniejsze kreacje powstały drogą prób i błędów - zapewnił.
Zobaczcie jego najpiękniejsze projekty, które uwieczniono na najciekawszych zdjęciach. Tych kampanii nie da się zapomnieć.
2 z 32
3 z 32
4 z 32
5 z 32
6 z 32
7 z 32
8 z 32
9 z 32
10 z 32
11 z 32
12 z 32
13 z 32
14 z 32
15 z 32
16 z 32
17 z 32
18 z 32
19 z 32
20 z 32
21 z 32
22 z 32
23 z 32
24 z 32
25 z 32
26 z 32
27 z 32
28 z 32
29 z 32
30 z 32
31 z 32
32 z 32