Tych zdjęć nie da się zapomnieć. Najbardziej kultowe kampanie reklamowe Lanvin

1 z 32
Alber Elbaz, przez 14 lat dyrektor kreatywny paryskiego domu mody Lanvin, złożył wymówienie. Ta niespodziewana decyzja zaszokowała świat mody, bo projektant nie tylko był twórcą sukcesu marki, ale i jej najlepszym ambasadorem. Nie tylko odpowiadał za kolekcje damskie i męskie, ale współtworzył akcesoria i kampanie reklamowe. Jego gust, subtelność, talent i pracowitość sprawiły, że Lanvin wrócił na szczyt i wyznaczał trendy.
- Muszę łączyć trzy różne punkty widzenia: oko, lustro i ekran. Oko to moje spojrzenie. Lustro to moje spojrzenie na przestrzeń i spojrzenie na innych ludzi. A ekran to sposób, w jaki patrzy na nas świat. Trzeba odnaleźć pomiędzy nimi równowagę - opowiadał o swojej filozofii pracy w 2012 roku.
I narzekał, że obecnie modowy biznes zubaża proces tworzenia. Bo nie ma prawa do błędu. - I żeby nie popełnić błędu, zadowalamy się tym, co znamy i co potrafimy robić. Nie ryzykujemy. A przecież największe wynalazki i najpiękniejsze kreacje powstały drogą prób i błędów - zapewnił.
Zobaczcie jego najpiękniejsze projekty, które uwieczniono na najciekawszych zdjęciach. Tych kampanii nie da się zapomnieć.
2 z 32
3 z 32
4 z 32

5 z 32

6 z 32

7 z 32

8 z 32

9 z 32

10 z 32

11 z 32

12 z 32

13 z 32

14 z 32

15 z 32

16 z 32

17 z 32

18 z 32

19 z 32

20 z 32

21 z 32

22 z 32

23 z 32

24 z 32

25 z 32

26 z 32

27 z 32

28 z 32

29 z 32

30 z 32

31 z 32

32 z 32

Zobacz także
Galeria
Pokazywanie elementów od 1 do 3 z 12