Reklama

Od momentu, gdy Ricardo Tisci objął stanowisko dyrektora kreatywnego Burberry, zarządził w kultowej marce wiele zmian. Transformacji uległo popularne logo i projekty marki, a nowością stała się identyfikacja graficzna poprzez print. Teraz światło dzienne ujrzała debiutancka kampania powstała pod okiem projektanta, która wprowadza świeżość, różnorodność i nową energię.

Reklama

Sesja wizerunkowa promująca kolekcję na wiosnę i lato 2019 roku jest niezwykle barwna oraz nowoczesna. Pracowało nad nią aż sześciu fotografów, wśród których znalazły się zarówno nowe talenty, jak i osoby doświadczone w branży (Colin Dodgson, Nick Knight, Peter Langer, Danko Steiner, Hugo Comte oraz Letty Schiterlow). Ubrania prezentowało z kolei 11 modelek i modeli, m. in. Irina Shayk oraz Natalia Vodianowa, a także Stella Tennant, Fran Summers, Claudia Lavender, Rianne van Rompaey, Sora Choi, Anok Yai, Darani, Matteo Ferri i Joe Plunkett.

Sam Tisci wyjawił, że przy tworzeniu miał na uwadze dziedzictwo marki i jej wartości, ale także wielokulturowe społeczeństwo Wielkiej Brytanii: „Zainspirowało mnie to, jak bardzo Londyn - miasto, które sprawiło, że zamarzyłem o zostaniu projektantem - ewoluował. Ta kolekcja jest świętem kultury, tradycji i kodów tego historycznego domu mody oraz eklektyzmu, który sprawia, że Wielka Brytania jest tak pięknie zróżnicowana”.

Reklama

Zobaczcie tę niezwykłą sesję w naszej galerii! Jak Wam się podoba?

Reklama
Reklama
Reklama