Pamiętacie go? Gwiazdor lat 80., Boy George wystąpił w najnowszej kampanii Diora!
1 z 6
Poznaliśmy kampanię na wiosnę i lato 2017 marki Dior Homme. Jej dyrektor kreatywny, Kris Van Assche nie raz zadziwiał nas wyborem gwiazd, które pojawiały się w jego reklamach. Przypomnijmy tylko, że byli to m.in. Oliver Sim z zespołu The xx czy kontrowersyjny reżyser Larry Clark („Dzieciaki”). Tym razem Kris Van Assche znowu nas zaskoczył. Bo na zdjęciach, których autorem jest Willy Vanderperre pojawił się muzyczny idol z lat 80., androgyniczny lider zespołu Culture Club czyli… Boy George!
Polecamy też: W Diorze rządzą kobiety! Jak wypadła pierwsza kampania nowej projektantki legendarnego domu mody?
Pochwała buntownika
Skąd ten wybór? „Kiedy byłem dzieckiem, Boy George był pierwszą postacią, która niosła następujące przesłanie: to nic złego, że jesteś inny, że się wyróżniasz. Nie wszyscy muszą być tacy sami. Miał wielki wpływ na moją generację. I ta idea, że warto być wolnym, warto być buntownikiem została ze mną do dzisiaj. Chcę też aby była dewizą marki Dior Homme”, tłumaczy Kris Van Assche. Oprócz Boy’a George’a w sesji wzięli również udział: raper A$AP Rocky, model Ernest Klimko i znany z serialu „Mr. Robot” aktor Rami Malek. Ten ostatni zagra wkrótce innego buntownika, Freddie’go Mercury’ego z Queen w filmie „Bohemian Rhapsody”. Nie wiem, jak wy, ale my cieszymy się, że ktoś przypomniał niewidzianego od lat Boy’a George’a. „Do You Really Want to Hurt Me” i „Karma Chameleon” to były naprawdę niezłe piosenki! Zapraszamy do naszej galerii!
Androgyniczny lider zespołu Culture Club, Boy George w latach 80.
Polecamy też: Z okazji swoich 70. urodzin dom mody Dior wydaje książki poświęcone kolejnym projektantom marki!