TYLKO NAM top modelka Heidi Klum opowiedziała o najnowszym projekcie! Jesteście ciekawi jak wyglądał świat mody, kiedy zaczynała karierę?
1 z 5
Spotkaliśmy się z Heidi Klum w Los Angeles. Osobistą rozmowę z nią trzeba traktować jako wyróżnienie, bo to prawdziwa instytucja współczesnego świata mody. Modelka, prezenterka, projektantka. Już wkrótce do sklepów trafi wyjątkowa kolekcja, którą stworzyła dla sieci Lidl. I Heidi Klum jest tym wyraźnie podekscytowana.
VIVA! MODA: Jak wyglądał świat mody, kiedy zaczynałaś karierę, a jak wygląda teraz?
Heidi Klum: Kiedy zaczynałam, świat mody był bardzo podzielony. Były modelki chodzące na pokazach wielkich projektantów, modelki występujące w reklamach i aktorki. Teraz takie zamknięte kręgi nie istnieją. Wszystko się wymieszało.
Heidi Klum i Marcin Brzeziński, redaktor prowadzący magazynu VIVA! MODA, podczas wywiadu w Los Angeles.
Polecamy też: Seksowna Heidi Klum reklamuje własną kolekcję bielizny! Jak wypadła?
2 z 5
VIVA! MODA: To zmiana na lepsze czy na gorsze?
Heidi Klum: Myślę, że na lepsze. Aktorka może pojawić się na okładce magazynu o modzie, modelka grająca w reklamówkach – wyjść na wybieg wielkiego projektanta, a nawet zagrać główną rolę w filmie fabularnym. Zniknęło wiele ograniczeń, a to daje więcej możliwości.
Polecamy też: W najnowszej VIVIE! MODZIE zaglądamy do… luksusowej garderoby Mariny Łuczenko-Szczęsnej! Jakie marki lubi najbardziej?
3 z 5
VIVA! MODA: Projektowałaś dla Birkenstocka, New Balance’a, Jordache’a. Dlaczego zdecydowałaś się na współpracę z Lidlem?
Heidi Klum: Projektowałam też biżuterię i kostiumy kąpielowe. Ale wszystko były to kolekcje kapsułowe, dostępne w sprzedaży przez ograniczony czas, tak jak linie, które dla H&M stworzyli Balmain czy Karl Lagerfeld. Współpraca z Lidlem będzie dłuższa. Nigdy wcześniej też nie miałam partnera, z którym mogłabym projektować tak fantastyczne ubrania za… tak fantastyczną cenę. Na rynku dostępnych jest wiele ubrań w przystępnych cenach, ale niewiele dobrego mogę powiedzieć o ich jakości. Tu będzie inaczej. Spójrz, wszystko, co mam na sobie – bluzka, sweter, dżinsy i buty – kosztować będzie tylko 60 euro.
4 z 5
VIVA! MODA: Jak opisałabyś swoją kolekcję dla Lidla? Dla kogo jest przeznaczona?
Heidi Klum: Myślę, że w większej części zaprojektowałam ją z myślą… o sobie. Ale mówiąc poważnie, na początku zadałam sobie pytanie, jakich rzeczy najbardziej potrzebuję ja, ale też każda inna kobieta, żeby wyglądać świetnie. I okazało się, że każdy potrzebuje dobrych dżinsów, butów na obcasie, marynarki czy płaszcza.
I te podstawowe rzeczy możesz potem w nieskończoność miksować z innymi modnymi ubraniami oraz dodatkami. Garnitur może wyglądać dobrze zarówno w pracy, jak na przyjęciu. Zależy, z czym go zestawisz. Tak samo będzie z bomberką czy skórzaną kurtką. I uwaga, tylko w Lidlu kupisz tak świetnie skrojoną kurtkę z prawdziwej skóry za 59 euro. Takie ceny są możliwe, gdyż będziemy obecni w 10 tysiącach sklepów w 30 krajach…
Polecamy też: Heidi Klum zaprojektowała kolekcję dla Lidla! Wiemy, kiedy pojawi się w sklepach!
5 z 5
VIVA! MODA: Twoja kolekcja nosi nazwę Heidi & The City. Dlaczego to Nowy Jork stał się Twoją główną inspiracją?
Heidi Klum: Bo to najwspanialsze miasto na świecie! Mieszkałam w Nowym Jorku przez 14 lat, zanim przeprowadziłam się do Los Angeles. Ale wciąż kocham tę nowojorską dżunglę. A że to dżungla, w mojej kolekcji pojawiły się zwierzęce wzory. Chciałam bowiem, by oprócz rzeczy w stylu basic znalazły się w niej ubrania o mocnym, modowym charakterze, które wywołują efekt „wow”. Nawet jeśli pomyślisz: Czy to nie jest zbyt odważne dla mnie? – za dwadzieścia parę euro możesz przecież bez ryzyka spróbować!
Cały ekskluzywny wywiad z Heidi Klum tylko w najnowszym numerze magazynu VIVA! MODA! Już w kioskach!
Okładkową sesję z Kasią Struss stylizowała dyrektor kreatywna VIVY! MODY! Agnieszka Ścibior.
Polecamy też: Już jest nowy numer magazynu VIVA! MODA! Zdradzamy, co znajdziecie w nim tym razem!