Reklama

Dyrektor kreatywny męskiej linii Louis Vuitton Virgil Abloh zaprezentował swoją pierwszą kampanię reklamową dla tego domu mody. Kampania będzie podzielona na trzy części. Za pierwszą z nich odpowiada duet fotografów Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Na ich niepokojącym zdjęciu widzimy trzyletniego, czarnoskórego chłopca w za dużym swetrze i w pozie przypominającej… statuę Wolności. Wrażenie pogłębia fakt, że wokół malca poustawiano kolorowe statki z papieru. Jak czytamy w komunikacie LV, w ten sposób dyrektor kreatywny marki pokazuje znaczenie różnorodności w społeczeństwie.

Reklama

Następne części kampanii, które będziemy poznawać w kolejnych miesiącach Virgil Abloh powierzył zaś algierskiemu artyście Mohamedowi Bourouissa i holenderskiemu fotografowi Raimondowi Wouda. Tu z kolei znajdziemy na przykład odwołania do obrazu XIX wiecznego francuskiego malarza Gustave’a Courbeta zatytułowanego Pracownia artysty i mniej zaskakujące zdjęcia studentów w T-shirtach we wszystkich kolorach tęczy. Nie wszyscy są zachwyceni pomysłami Abloha. Na forach internetowych padają pytania, czy takie wizualne wyrafinowanie połączone ze społecznymi deklaracjami to najlepszy sposób na sprzedawanie toreb za tysiące euro? Cóż… czas pokaże!

Reklama
Reklama
Reklama