Reklama

Tommy Hilfiger i The Coca-Cola Company przedstawiają specjalną kolekcję Tommy Jeans Coca-Cola. Inspiracją do jej stworzenia były pierwsze w historii ubrania sygnowane logiem Coca-Coli, które Tommy Hilfiger zaprojektował w 1986 r. Obie marki - ikony amerykańskiego stylu - łączy także bogata historia związków z popkulturą. Teraz ponownie łączą siły, by przedstawić nowemu pokoleniu swój dorobek. Premierze towarzyszy wyjątkowa kampania wizerunkowa, inspirowana archiwalnymi zdjęciami pierwszej wspólnej kolekcji z lat 80. Zdjęcia stworzył duet Meinke Klein, a wyraziste stylizacje autorstwa Luke'a Daya prezentują India Graham, Tyvanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Warrington, Mars Murray, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang oraz Désiré Mia.

Reklama

Tommy Hilfiger zawsze na fali

W dziedzictwo marki Tommy Hilfiger od zawsze wpisana jest współpraca z ikonami popkultury: mody, muzyki, sztuki i rozrywki. W latach 90. Tommy Hilfiger był jednym z pierwszych projektantów, którzy połączyli świat mody z show-biznesem. Pozycję lidera w branży uzyskał ubierając Aaliyah, Marka Ronsona i Ushera oraz angażując do kampanii reklamowych m.in. Davida Bowiego i Beyoncé. Wśród ostatnich projektów współpracy projektanta, warto wymienić cztery damskie kolekcje kapsułowe Tommy X Gigi, zaprojektowane z supermodelką Gigi Hadid, a także męską kolekcję specjalną Jesień 2018 – stworzoną z czterokrotnym mistrzem świata Formuły 1, kierowcą Lewisem Hamiltonem.

Reklama
Reklama
Reklama