Reklama

Marka TOMMY HILFIGER, przedstawia kampanię na sezon wiosna 2021. Kolekcja powstała na bazie długofalowej idei „Moving Forward Together”, która inspiruje do wspólnego budowania naszej lepszej przyszłości. Bohaterowie i bohaterki kampanii dzielą się doświadczeniami i historiami własnego aktywizmu, by zachęcać globalną społeczność do tworzenia lepszego świata. Różnorodność środowisk, z których pochodzą, dowodzi, że istotna zmiana może dziać się w dowolnym miejscu i w każdej społeczności.

Reklama

„Jesteśmy w zwrotnym momencie historii – musimy wspólnie ruszyć do przodu, by stworzyć lepszą przyszłość dla następnych pokoleń,” mówi Tommy Hilfiger. „Jestem dumny, że kolekcję na wiosnę 2021 reprezentuje niesamowite grono różnorodnych osób, które realizują tę ideę. Jestem przekonany że zainspirują fanów i fanki do mobilizacji i długotrwałych, znaczących zmian”.

Kampania TOMMY HILFIGER wiosna 2021 przedstawia postaci w miejscach, gdzie czują się najswobodniej – w vogueingowej sali balowej, na plaży czy w studiu nagraniowym. Sesje zdjęciowe odbyły się w lokalizacjach dookoła świata – w Los Angeles, New Jersey, Londynie, Paryżu, Berlinie i na wyspie Hajnan. Autorami zdjęć są lokalni fotografowie i fotografki: Clara Balzary, Joshua Woods, Jana Gerberding, Ken Ngang i Tom Johnson. W kampanii występują:
• Indya Moore (Stany Zjednoczone): Transpłciowa i niebinarna aktywistka, aktorka i modelka, która nie mogła znaleźć swojego miejsca na świecie, dopóki nie odkryła legendarnej nowojorskiej sceny tańca vogue. Pionierka, która wykorzystuje swoją popularność do wspierania sprawiedliwości społecznej.
• Compton Cowboys (Stany Zjednoczone): kolektyw mentorski, stworzony przez aktywistów Randy’ego Savvy’ego, Stonera Mane’a i Kee, którzy wykorzystują kulturę jeździecką do przedstawienia młodzieży Los Angeles alternatywnych pomysłów na przyszłość.
• Jameela Jamil (Wielka Brytania): aktorka, prezenterka radiowa, pisarka i aktywistka na rzecz ciałopozytywności. Twórczyni platformy i podkastu „I Weigh”, które są bezpieczną i otwartą przestrzenią dla wszystkich kobiet.
• Kiddy Smile (Francja): DJ, tancerz, producent, aktywista na rzecz autoekspresji i wyrażania własnej tożsamości. Namawia, by poprzez kulturę ballroom wspierać nowe pokolenia w rozumieniu i docenianiu samych siebie.
• Mogli (Niemcy): wokalistka i autorka piosenek, filmowczyni, projektantka i aktywistka na rzecz większej życzliwości wobec ludzi i planety.
• Tom Grennan (Wielka Brytania): były piłkarz, obecnie wokalista i autor piosenek. Wspiera swoją społeczność małymi działaniami na rzecz ochrony zdrowia psychicznego.
• Monica Guo (Chiny): założycielka i członkini narodowej chińskiej kadry surfingu. Kwestionuje utarte stereotypy, by pozwolić nowemu pokoleniu dziewcząt realizować się w jej własnej szkole surfingu.

Reklama

Nowa kolekcja jest dostępna od 1 lutego 2021 r. na tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie i u wybranych partnerów.

Reklama
Reklama
Reklama