Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych! I promuje ją specjalną kampanią reklamową. Występują w niej aktywistka i blogerka Mama Cax, tancerka Chelsie Hill, zdobywca złotego medalu na Paraolimpiadzie Jeremy Campbell i szef kuchni Jeremiah Josey. W kolekcji na wiosnę 2018, którą reklamują znajdziemy szereg udoskonaleń, takich jak magnetyczne guziki czy proste w obsłudze suwaki ułatwiających funkcjonowanie osobom z różnymi odmianami niepełnosprawności.
Tommy Hilfiger myśli o wszystkich
Swoją działalność na tym polu Tommy Hilfiger rozpoczął dwa lata temu. Wtedy to we współpracy z Fundacją Runway of Dreams marka stworzyła pierwszą w historii kolekcję dla niepełnosprawnych dzieci. Okazała się takim sukcesem, że amerykańska firma postanowiła rozszerzyć swą ofertę. W ten sposób już rok później zadebiutowała „dorosła” kolekcja nazywana po angielsku adaptive collection.
A my możemy powiedzieć tylko jedno. Dobra robota, Mr. Tommy Hilfiger! Oby tak dalej!
![Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych](https://s3.viva.pl/viva/kampania-wiosna-2018-tommy-hilfiger-wprowadza-na-rynek-kolekcje-dla-osob-niepelnosprawnych-455527-GALLERY_600.jpg)
![Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych](https://s3.viva.pl/viva/kampania-wiosna-2018-tommy-hilfiger-wprowadza-na-rynek-kolekcje-dla-osob-niepelnosprawnych-455523-GALLERY_600.jpg)