Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych
Fot. Materiały prasowe
ZE ŚWIATA MODY

Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych!

Zobaczcie jej reklamę!

Marcin Brzeziński 6 kwietnia 2018 17:30
Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych
Fot. Materiały prasowe

Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych! I promuje ją specjalną kampanią reklamową. Występują w niej aktywistka i blogerka Mama Cax, tancerka Chelsie Hill, zdobywca złotego medalu na Paraolimpiadzie Jeremy Campbell i szef kuchni Jeremiah Josey. W kolekcji na wiosnę 2018, którą reklamują znajdziemy szereg udoskonaleń, takich jak magnetyczne guziki czy proste w obsłudze suwaki ułatwiających funkcjonowanie osobom z różnymi odmianami niepełnosprawności.

Tommy Hilfiger myśli o wszystkich

Swoją działalność na tym polu Tommy Hilfiger rozpoczął dwa lata temu. Wtedy to we współpracy z Fundacją Runway of Dreams marka stworzyła pierwszą w historii kolekcję dla niepełnosprawnych dzieci. Okazała się takim sukcesem, że amerykańska firma postanowiła rozszerzyć swą ofertę. W ten sposób już rok później zadebiutowała „dorosła” kolekcja nazywana po angielsku adaptive collection.

A my możemy powiedzieć tylko jedno. Dobra robota, Mr. Tommy Hilfiger! Oby tak dalej!

Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych
Fot. Materiały prasowe

Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych
Fot. Materiały prasowe

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

„Miałem szczęście do kobiet”… Jerzy Stuhr o mamie i babci w ostatnim wywiadzie dla VIVY.pl

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KATARZYNA SKRZYNECKA I MARCIN ŁOPUCKI o tym, jak przez 15 lat budowali związek, w który weszli z bagażem doświadczeń. JERZY STUHR: odszedł legendarny polski aktor. Jaki był na scenie i poza nią? PAT BOGUSŁAWSKI święci triumfy jako reżyser ruchu na pokazach mody światowych projektantów. HALINA FRĄCKOWIAK: charyzmatyczna piosenkarka niezwykle szczerze opowiada o 60 latach kariery.