ZE ŚWIATA MODY

Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych!

Zobaczcie jej reklamę!

Marcin Brzeziński 6 kwietnia 2018 17:30
Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych
Fot. Materiały prasowe

Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych! I promuje ją specjalną kampanią reklamową. Występują w niej aktywistka i blogerka Mama Cax, tancerka Chelsie Hill, zdobywca złotego medalu na Paraolimpiadzie Jeremy Campbell i szef kuchni Jeremiah Josey. W kolekcji na wiosnę 2018, którą reklamują znajdziemy szereg udoskonaleń, takich jak magnetyczne guziki czy proste w obsłudze suwaki ułatwiających funkcjonowanie osobom z różnymi odmianami niepełnosprawności.

Tommy Hilfiger myśli o wszystkich

Swoją działalność na tym polu Tommy Hilfiger rozpoczął dwa lata temu. Wtedy to we współpracy z Fundacją Runway of Dreams marka stworzyła pierwszą w historii kolekcję dla niepełnosprawnych dzieci. Okazała się takim sukcesem, że amerykańska firma postanowiła rozszerzyć swą ofertę. W ten sposób już rok później zadebiutowała „dorosła” kolekcja nazywana po angielsku adaptive collection.

A my możemy powiedzieć tylko jedno. Dobra robota, Mr. Tommy Hilfiger! Oby tak dalej!

Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych
Fot. Materiały prasowe

Kampania wiosna 2018 Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych
Fot. Materiały prasowe

Wideo

Poznaj historię miłości Agnieszki Woźniak-Starak i jej męża Piotra!

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Blanka Lipińska  o swojej misji, seksualnych preferencjach i związku, Andrzej Chyra o ojcostwie po 50-tce i Roksana Węgiel o zwycięstwie w Eurowizji Junior i cenie sławy.