Reklama

Wprowadzenie Tiffany & Co. na polski rynek jest wynikiem wieloletniej i bliskiej współpracy Breuninger i Tiffany & Co. Klienci platformy e-commerce mogą składać zamówienia poprzez stronę www.breuninger.com/pl, a Breuninger zajmuje się pełną realizację zamówienia i wysyłką biżuterii w legendarnym Tiffany Blue® Box. Płatność odbywa się za pośrednictwem strony poprzez BLIK, Przelewy24, Kartą Kredytową i PayPal.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Beyoncé w najnowszej kampanii marki Tiffany & Co.

Biżuteria Tiffany & Co. dostępna na Breuninger.com/pl

„Cieszymy się, że możemy zaproponować ikoniczną biżuterię Tiffany & Co. polskim Klientkom i Klientom na Breuninger.com. Nasza współpraca z Tiffany & Co. wzmacnia ofertę i pozycjonowanie Breuninger, jako sklepu z największą ofertą marek luksusowych oraz pozwala konsekwentnie realizować nasze dążenie do osiągnięcia pozycji leadera w segmencie luksusowej mody i lifestyle'u w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej”, mówi o rozszerzeniu współpracy z Tiffany & Co. Marcin Winkler, General Manager Breuninger CEE, SE and Benelux.

Słynny diament Tiffany miały okazję nosić trzy kobiety: na balu marki – Mary Whitehouse, w filmie „Śniadaniu u Tiffany’ego” – Audrey Hepburn oraz Lady Gaga - na rozdaniu Oscarów. I choć najbardziej rozpoznawalny na świecie naszyjnik nie jest na sprzedaż, to od teraz polscy Klienci Breuninger.com mogą nabyć w cyfrowym pop-up store około 150 sztuk biżuterii z ikonicznych kolekcji takich, jak Tiffany Victoria, Tiffany T, Tiffany City HardWear czy Tiffany Knot. Premiera sklepu obejmie nowość - kolekcję Tiffany Lock: Wyraźnie nowoczesna wizualna wypowiedź o sile osobistych więzi z osobami wokół nas i o tym, jak te więzi czynią nas tym, kim jesteśmy.

mat. prasowe
mat. prasowe
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama