Reklama

Zarówno Selena Gomez, jak i Cara Delevingne są obecnie dla wielu młodych ludzi wielką inspiracją. Mimo różnych zawodów, obie starają się motywować kobiety do życia według własnych zasad, bycia niezależnymi i wiernymi swojemu stylowi. Łączy ich również współpraca z marką Puma. Zobaczcie zdjęcia z nowych kampanii marki! Która z nich wypadła lepiej?

Reklama

Polecamy też: Selena Gomez została ambasadorką znanej marki! Czy tym razem wszystko zawdzięcza swojemu chłopakowi?!

Kampanie Puma wiosna-lato 2018

Cara Delevingne w ubiegłym roku zapoczątkowała serię mini dokumentów, w których silne kobiety dzieliły się swoimi różnorodnymi historiami zachęcającymi do działania. Teraz wzięła natomiast udział w kampanii „DO YOU”, która skupia się na szukaniu własnych inspiracji. W sesji prezentuje niezwykle dziewczęcy model butów Muse, które stabilizują stopę i idealnie przylegają przy kostce, a przy tym występują w bardzo kobiecej palecie kolorów.

Materiały prasowe

Polecamy też: Kim są styliści gwiazd? Sprawdźcie, kto ubiera Dakotę Johnson, Kendall Jenner czy Rihannę!

Natomiast Selena Gomez w tym sezonie promuje... aż 3 modele obuwia! Należą do nich inspirowane street stylem dopasowane PUMA PHENOM Satin z wysoką cholewką i zapięciem na podbiciu, łączące delikatność z nowoczesnym pazurem treningowe PUMA FIERCE Satin oraz inspirowane tańcem funkcjonalne Phenom Low Satin z giętką podeszwą. Pragnąc, by kobietom nigdy nie zabrakło pewności siebie i motywacji, także w kwestii stylu, PUMA twierdzi, iż „stworzyła produkty, które robią wrażenie bez względu na okoliczności”. Co o tym myślicie?

Materiały prasowe
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama