Reklama

Prada to marka, która tworzy najbardziej pożądane ubrania i akcesoria na rynku dóbr luksusowych na świecie. Na przestrzeni stu lat przeszła od skromnej i małej produkcji wyrobów skórzanych do bycia jedną z największych prywatnych marek na świecie. Teraz postanowiła pójść o krok dalej i rozszerzyć swoją ofertę o biżuterię. Inauguracyjna kolekcja zatytułowana Eternal Gold, oznacza zarówno przywiązanie do piękna, jak i zamiłowanie do ruchu zrównoważonej mody. Czym wyróżnia się kolekcja? Co możemy w niej znaleźć? Jakie gwiazdy ją promują?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Córka Umy Thurman została gwiazdą najnowszej kampanii Calvina Kleina

Eternal Gold, czyli niezwykła kolekcja biżuterii Prady

Pierwsza w historii kolekcja biżuterii Prady “Eternal Gold” wyróżnia się na tle innych premier pod wieloma względami. Jest to pierwsza na świecie kolekcja wykonana w całości ze złota pochodzącego z recyclingu, zebranego z rygorystycznymi wytycznymi i standardami wytyczonymi przez Radę Odpowiedzialnej Biżuterii. Prada jest również pierwszą firmą, która rozwinęła się w zakresie świetnego identyfikowania diamentów, dzięki czemu każda pojedyncza liczba karatów jest z dobrego źródła pochodzenia. Całkowita przejrzystość każdego materiału użytego w biżuterii marki, od cięcia po oprawę, jest rewolucyjnym krokiem w kierunku uczciwej produkcji. Biżuteria jest odzwierciedleniem wpływu Prady na branżę i kontynuuje ich wysiłki na rzecz tworzenia przepięknych przedmiotów, które przetrwają próbę czasu. Eternal Gold składa się z charakterystycznych dla marki symboli i elementów, jak kolczyki w kształcie trójkątów, bransoleta na ramię oraz naszyjnik z wisiorkiem w kształcie serca. Do promocji swoich wyrobów marka wybrała trzy reprezentantki młodego pokolenia, czyli Amandę Gorman – wielokrotnie nagradzaną poetkę i aktywistkę, Maye Hawke - aktorkę i piosnekarkę, córkę Umy Turman i Ethana Hawka oraz Somi Jeon piosenkarkę z korzeniami koreańskimi, holenderskimi oraz kanadyjskimi. Dziewczyny zostały uwiecznione na czarno-białych fotografiach oraz złotych negatywach autorstwa Davida Simsa. Kampania ma pokazywać przyszłość całkowicie odpowiedzialnej planety, która nie poświęca swojej czystości i piękna, na rzecz wielkich koncernów, które doprowadzają ją do upadku.

Reklama

Kampania oraz kolekcja Prady jest przepiękna. Bardzo minimalistyczna i klasyczna, co świetnie rezonuje z duchem i estetyką marki. Skupienie się na młodych osobach oraz tematach związanych z ochroną klimatu to świetny ruch, gdyż dzięki temu przesłanie oraz kolekcja dotrze do znacznie większej ilości odbiorców, którzy na co dzień nie są związani z luksusową marką. Co myślicie o kolekcji? Jak ją oceniacie? Sprawdźcie w naszej galerii zdjęcia z kampanii oraz najnowszą biżuterię Prady.

Reklama
Reklama
Reklama