Reklama

Włoski dom mody Fendi zaprezentował ostatnią kampanię reklamową, którą stworzył dyrektor kreatywny tej marki Karl Lagerfeld. Cesarz mody wybrał do niej Kaię Gerber, Adut Akech oraz Anok Yai i sfotografował je w niemalże pustym, białym studio. Jedynym elementem scenografii w tej oszczędnej, wręcz minimalistycznej kampanii na wiosnę i lato 2019 są schody. „Karl był zawsze bardzo zafascynowany schodami w naszej siedzibie, czyli Palazzo della Civiltà Italiana w Rzymie. Na swoich ostatnich zdjęciach pokazał ich miniaturową wersję, a może właściwie ich metaforę”, powiedziała Silvia Venturini Fendi. Jak się dowiadujemy, Venturini Fendi, która do tej pory odpowiadała wyłącznie za projekty dodatków, po śmierci Karla Lagerfelda przejmie również kolekcje ready-to-wear. Warto w tym miejscu dodać również, że od 2001 roku rodzinny wcześniej dom Fendi należy do koncernu LVMH, właściciela m.in. marek Christian Dior, Givenchy, Louis Vuitton i Marc Jacobs.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama