Reklama

Kilka dni temu w samym sercu Nowego Jorku otworzono flagowy sklep Nike. Przestrzeń na Manhattanie (mająca ponad 6 tysięcy metrów kwadratowych!) jest naprawdę niezwykła. Marka w całości postawiła w niej na cyfryzację i personalizację, a mobilne piętra oraz ruchome ściany pozwalają na przearanżowanie przestrzeni.

Reklama

W House of Innovation 000 modele butów na półkach są na bieżąco aktualizowane na podstawie danych o zapotrzebowaniu na konkretne modele i aktualnych trendach sprzedaży. Z kolei dzięki aplikacji NikePlus możemy zamówić dowolny model wprost do przymierzalni lub automatu z butami, a także zapłacić niezależnie i bez kolejki!

W budynku jest wyróżnionych kilka specjalnych stref, m. in. w The Arena można sobie pozwolić na na dowolną customizację, natomiast w Sneaker Barze zarezerwować wypatrzony model sneakersów, by potem odebrać go w szafie Nike-omatu...

Sześciopiętrowa konstrukcja jest drugim Nike House of Innovation. Pierwszy został otwarty w Szanghaju w zeszłym miesiącu. Obiekty te są pierwszą nową generacją sklepów sportowych Nike, ponumerowanych kolejno na całym świecie.

Reklama

Myślicie, że i w Polsce doczekamy się kiedyś podobnej budowli?

Reklama
Reklama
Reklama