Lata 80. oczami nowej polskiej marki. Zdjęcia z kampanii!
1 z 6
Streetwear, czyli moda uliczna, rozwija się w zawrotnym tempie, także w Polsce. Młode marki muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów nie tylko prezentując nienaganną kolekcję, ale także stojącą za nią ideologię. Taka jest właśnie marka Ladra. Logiem marki jest sroka, która zgodnie z ideą marki, bierze to, co chce.
Sport i elegancja w jednym
Nowa kolekcja to przede wszystkim dbałość o szczegóły. Kurtki bomberki, kolorowe t-shirty i bluzy - wszystko wykonane z wysokiej jakości materiałów. Główną inspiracją był design lat 80. Sportowe ubrania przeplatają się z eleganckimi - w kolekcji znajdziemy również idealnie skrojone płaszcze, a cała linia utrzymuje się w fasonach slim fit. W galerii znajdziecie kampanię, której zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.
Zobacz także: Dziś ikona stylu, a kiedyś? Aż trudno uwierzyć, jak w młodości wyglądała księżna Kate!
2 z 6
3 z 6
4 z 6
5 z 6
6 z 6