Reklama

Tommy Hilfiger wprowadza na rynek kolekcję dla osób niepełnosprawnych! I promuje ją specjalną kampanią reklamową. Występują w niej aktywistka i blogerka Mama Cax, tancerka Chelsie Hill, zdobywca złotego medalu na Paraolimpiadzie Jeremy Campbell i szef kuchni Jeremiah Josey. W kolekcji na wiosnę 2018, którą reklamują znajdziemy szereg udoskonaleń, takich jak magnetyczne guziki czy proste w obsłudze suwaki ułatwiających funkcjonowanie osobom z różnymi odmianami niepełnosprawności.

Reklama

Tommy Hilfiger myśli o wszystkich

Swoją działalność na tym polu Tommy Hilfiger rozpoczął dwa lata temu. Wtedy to we współpracy z Fundacją Runway of Dreams marka stworzyła pierwszą w historii kolekcję dla niepełnosprawnych dzieci. Okazała się takim sukcesem, że amerykańska firma postanowiła rozszerzyć swą ofertę. W ten sposób już rok później zadebiutowała „dorosła” kolekcja nazywana po angielsku adaptive collection.

Reklama

A my możemy powiedzieć tylko jedno. Dobra robota, Mr. Tommy Hilfiger! Oby tak dalej!

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama