Reklama

Koncern LVMH ogłosił niedawno, że pod jego skrzydłami Rihanna otwiera markę modową o nazwie Fenty. W tym samym czasie na obserwowanym przez 70 milionów użytkowników koncie instagramowym gwiazdy pojawiło się logo nowej marki. Współpraca zacznie się bardzo szybko. bo pierwsza kolekcja zapowiedziana jest na... wiosnę tego roku. W przeciągu paru tygodni musi więc znaleźć się w sprzedaży. Co oferować będzie marka Fenty? Jak czytamy w komunikacie Rihanna skoncentruje się na ubraniach ready-to-wear, butach i innych akcesoriach. Koncern LVMH skompletował już zespół marki, który będzie wspierał Rihannę. W tym celu przesunięto z dawnych stanowisk parę osób pracujących poprzednio dla Louis Vuitton i Celine.

Reklama

Marka Rihanny w najlepszym towarzystwie

Marka Rihanny będzie miała charakter luksusowy. A na luksusie koncern LVMH, czyli Louis Vuitton Moët Hennessy, którym zarządza Bernard Arnault zna się jak nikt inny. Powiedzmy tylko, że należą do niego domy mody Louis Vuitton, Céline, Loewe, Fendi, Donna Karan, Berluti, Givenchy, Marc Jacobs, Kenzo, Emilio Pucci, StefanoBi, Thomas Pink, Nowness i Dior. Nie zapominajmy też o luksusowych markach biżuteryjnych i zegarmistrzowskich: TAG Heuer, Chaumet, Zenith, Fred, Christian Dior Watches, De Beers LV, Hublot i Bulgari. Na koniec powiedzmy tylko, że LVMH podjął się stworzenia nowego domu mody po raz pierwszy od 1987 roku. Wtedy to powołał do życia markę Christian Lacroix. A czy współpraca Rihanny z modowym gigantem się powiedzie? Nie mamy co do tego cienia wątpliwości!

East News
Reklama

Nowe logo luksusowej marki Fenty, którą otwiera Rihanna i modowy gigant LVMH.

Reklama
Reklama
Reklama