Reklama

Klan Kardashianów ma niewątpliwą żyłkę do interesów. Tytuł „najbardziej zaradnej” trzeba jednak bez wątpienia przyznać Kim Kardashian. Niedawno wprowadziła na przykład na rynek kosmetyki do maskowania łuszczycy i sama zademonstrowała ich działanie na swoich nogach. Teraz przyszedł czas na nową markę Kimono, która debiutuje... kolekcją bielizny wyszczuplającej.

Reklama

Długoletnia pasja Kim Kiradashian

Kim przedstawia się jako specjalistka w tej dziedzinie. Jak mówi, interesuje się profesjonalnie tym zagadnieniem od lat, a jeszcze dłużej sama stosuje produkty wyszczuplające. Na jej kolekcję złożyły się obciskające majtki i staniki oraz wyszczuplające body w cielistym kolorze, w którym pozuje sama celebrytka. Kampanię zdjęciową Kimono sfotografowała Vanessa Beecroft, artystka i wieloletnia współpracowniczka męża Kim, Kanyego Westa. Musimy przyznać, że jesteśmy nieco zdziwieni tym pomysłem Kim Kardashian. Do tej pory zdawała się być bardzo dumna ze swoich pełnych kształtów, a nawet z dumą je eksponowała...

Reklama

Krytyka Kim Kardashian

Niestety, część fanów uważa pomysł celebrytki za nietrafiony. W komentarzach wyrażają opinie, że linia bielizny, sygnowana jej imieniem i nazwiskiem, jest dosyć brzydka i mało odkrywcza. Faktycznie jest aż tak źle?

Reklama
Reklama
Reklama