Nowa it-girl twarzą kampanii Versace
Iris Law szturmem zdobywa świat mody
- Aleksandra Trendak
Aktorka i modelka, córka aktora Jude Law i Sadie Frost oraz córka chrzestna Kate Moss, od kilku lat szturmem podbija świat mody i zdobywa coraz większą popularność wśród młodego pokolenia. Iris Law zadebiutowała w 2016 roku, kiedy mając zaledwie piętnaście lat pojawiła się w lookbooku marki Miu Miu, a następnie wystąpiła na wybiegu marki podczas pokazu kolekcji na sezon jesień 2020. W dniu, kiedy zdecydowała się zgolić swoje piękne, długie włosy i przyjęła punkowy wizerunek, stała się niezwykłą inspiracją dla swoich rówieśniczek i została okrzyknięta mianem it-girl pokolenia TikToka. Już tego lata będziemy mogli ją oglądać w najnowszej kampanii kultowej marki Versace. Jak zaprezentowała się w sesji? I jak Donatella Versace ocenia współpracę z Iris?
ZOBACZ TEŻ: Najnowsza kampania marki Marc Jacobs w mrocznym klimacie
Iris Law dołącza do rodziny Versace
Bycie twarzą kolekcji tak kultowego i prestiżowego domu mody jak Versace to niezwykły zaszczyt. Do „rodziny” Versace należą już siostry Bella i Gigi Hadid, Dua Lipa, Maluma oraz Emily Ratajkowski, a teraz dołączyła do nich Iris Law. To nowa gwiazda kolekcji „La Vacanza”, czyli „Wakacje”. Główne zdjęcie przedstawia Irys leżącą na skałach na ręczniku z charakterystycznym nadrukiem Barocco w liliowym bikini, szlafroku i wysokich sandałach na platformie. Na innych fotografiach wykonanych przez Camille Summers-Valii, Iris wychodzi z morza w czarnym bikini z dopasowaną maską do nurkowania w dłoni lub pozuje w fuksjowym komplecie i okularach przeciwsłonecznych, które niezwykle pasują do jej stylu, który chętnie pokazuje na swoim Instagramie i TikToku.
Donatella Versace o najnowszej letniej kampanii
Dyrektor kreatywna marki, Donatella Versace, uwielbia zapraszać do współpracy młode twarze, które wnoszą ogrom energii i młodzieńczego stylu do każdej kampanii. „Luksusowe wakacje powinny wyglądać pięknie i uwodzicielsko, ale też wyraziście i zabawnie. Nasza gwiazda Iris, której wyjątkowe podejście zawiera te wszystkie elementy i sprawia, że jestem naprawdę podekscytowana, że stała się częścią tej kampanii oraz całej rodziny Versace” mówi Donatella na łamach magazynu WWD ("Woman's Wear Daily").
W kampanii można podziwiać także inne młode talenty, m.in. Liv Parsons, Cheikh Dia, Fedor Kurbatovą i Fares Ben Mbarkę. Na zdjęciach uchwycono beztroski klimat letnich wakacji – widać na nich opalające się lub uprawiające sporty, m.in. siatkówkę plażową ubrane w jedwabne koszulki i doły od bikini z nadrukiem Barocco z najnowszej kolekcji Versace. Napis ten można dostrzec także na szalikach zawiązanych przy torbach La Medusa. Zachwycająco wyglądają też pokazane na zdjęciach buty Medusa Dimension wykonane z formowanej i lekkiej gumy, wzbogacone barokowymi motywami.
CZYTAJ TEŻ: Córka Jude'a Law szokuje na Festiwalu w Cannes! Iris Law postawiła na ostre cięcie!
Kariera Iris Law dopiero się rozkręca. Wcześniej można było zobaczyć ją w kampaniach marek takich jak Marc Jacobs, JW Anderson, Fendi i Dsquared 2 oraz na okładce Vogue Hong Kong, Korea i magazynu Perfect. W zeszłym roku idąc śladami ojca została też ambasadorką marki Dior w Wielkiej Brytanii. Jednak Iris nie tylko pozuje do zdjęć, ale pojawia się także na wybiegach. Podczas Tygodnia Mody w Mediolanie w lutym 2022 można było zobaczyć ją na pokazach między innymi Roberto Cavalii, Missoni oraz Andreadamo. Jak oceniacie najnowszą kampanię marki Versace z Iris Law?