Gigi Hadid, jedna z najpopularniejszych modelek świata, pochwaliła się na Instagramie zdjęciem lalki Barbie inspirowanej jej wyglądem. Która z gwiazd również może się pochwalić własną lalką Barbie?

Reklama

Polecamy też: Koniec chudych blondynek! Nowa linia lalek Barbie o wyglądzie i wymiarach prawdziwych kobiet

Firma Mattel stworzyła lalkę inspirowaną nieskazitelną urodą modelki, z okazji premiery kolekcji na wiosnę i lato 2017, którą zaprojektowała dla marki Tommy Hilfiger. Pokaz odbył się 8 lutego w Los Angeles. Znany projektant po raz drugi zaprosił do współpracy Gigi Hadid, a pierwsza kolekcja odbiła się szerokim echem w branży mody.

Zobacz także

Widzicie podobieństwo do znanej modelki?

Po raz pierwszy firma Mattel zaprezentowała lalkę Barbie w 1959 roku. Od pewnego czasu, Mattel produkuje lalki Barbie w stylizacjach Diora czy Moschino. Tym razem lalka przypominająca supermodelkę ma na sobie ubrania Tommy’ego Hilfigera.

Swoich lalek do tej pory doczekały się między innymi: Beyonce, modelka plus size Ashley Graham, Chiara Ferragni, Katy Perry, Shakira czy Jennifer Lopez.

Zobacz też: Kocha Moschino, znała Warhola, kandyduje na prezydenta. A teraz Barbie odwiedzi Paryż! W jakim celu?

Ikoniczna Barbie

Moda na lalki Barbie nie przeminie. O kultowej zabawce można powiedzieć wiele, z pewnością nie to, że jej sylwetka jest „realistyczna”. Twórczyni Barbie, Ruth Handler wpadła na pomysł zabawki podczas wakacji w Europie, gdzie odkryła lalkę o imieniu Lilli - erotyczny gadżet dla mężczyzn. Nic dziwnego, że Barbie posiada nienaturalnie wąską talię, długie nogi i sporych rozmiarów biust. Ikoniczna zabawka, w rozumieniu samej Ruth Handler, była przede wszystkim symbolem wolności kobiet.

W ostatnim czasie świat walczy z wyidealizowanym wyglądem kobiecego ciała. Dlatego w ostatniej, najnowszej linii „Fashionistas”, zostały zaprezentowane lalki o wyglądzie i wymiarach prawdziwych kobiet, o różnych kolorach włosów, oczu, kształtach twarzy…

Zobacz też: Kolorowy zawrót głowy! Dlaczego nowa kolekcja BIZUU wiosna/lato 2017 będzie hitem?

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama