Celine Dion chce podbić świat mody. Piosenkarka zaprojektowała kolekcję torebek
48-letnia Celine Dion w muzyce osiągnęła niemal wszystko. Ma na koncie pięć nagród Grammy. Jest drugą po Madonnie artystką, która sprzedała najwięcej płyt w historii (łącznie ponad 200 milionów). Teraz piosenkarka zdecydowała się wkroczyć do świata mody i właśnie zaczęła promować własną linię torebek.
Prezentacja kolekcji Celine Dion
Funkcjonalne, praktyczne, modne. Ze skóry i zamszu. Taka jest kolekcja Celine Dion, dla której inspiracją byli jej synowie i... 90-letnia mama. Piosenkarka została projektantką przy współpracy z The Bugatti Group. We wtorek w Las Vegas zaprezentowała 70 z 200 produktów sygnowanych jej nazwiskiem. Ubrana w kombinezon, kremową marynarkę z sercem i wysokie czerwone zamszowe buty z wiosennej kolekcji marki Schiaparelli Haute Couture wyglądała zjawiskowo! Zupełnie tak, jakby wszystkie trudy, których ostatnio doświadczyła, były już za nią. W końcu w zeszłym roku artystka pożegnała ukochanego męża, Rene Angelli, który zmarł 14 stycznia 2016 roku z powodu raka gardła, z którym ma trójkę dzieci: 16-letniego syna Rene Charlesa i siedmioletnie bliźniaki: Eddy’ego i Nelsona.
Kolekcja Celine Dion
W kolekcji artystki, oprócz torebek na ramię, są też torby podróżne, plecaki, kopertówki, portfele i skórzane akcesoria, takie jak obudowy na telefony i tablety. Co artystka mówiła o współpracy z marką Bugatti?
„Proces tworzenia był zabawą, bo ludzie w Bugatti Group są świetnymi słuchaczami. Byli otwarci na moje sugestie, te dobre i te złe. Bo jeśli pośród projektów było coś, czego sama nigdy bym nie założyła, od razu im mówiłam i za każdym razem zostałam wysłuchana”, powiedziała artystka w jednym z wywiadów.
Dla Celine Dion najważniejsze było to, by jej projekty były przede wszystkim praktyczne.
„Ponieważ mam bliźniaki w obydwu rękach, wygoda jest dla mnie najważniejsza. Moja torebka musi zmieścić mnóstwo rzeczy: żel dezynfekujący, chusteczki, zabawki. Projektując, miałam na uwadze też moją 90-letnią mamę. Ma problemy z barkiem, więc chciałam, żeby mogła ją wygodnie nosić na ramieniu. Tym bardziej, że czasami musi korzystać z pomocy chodzika. Chyba mnie ukatrupi za to wyznanie”, śmiała się piosenkarka.
Fala dźwiękowa głosu Celine Dion
Każda rzecz z kolekcji artystki ma wyjątkowe wykończenie, a mianowicie symbol jej głosu w postaci fali dźwiękowej wytłoczonej wewnątrz produktu. Podczas wtorkowej konferencji prasowej podobne symbole były umiejscowione na podłodze.
Na zdjęciu: Celine Dion z torebką z kolekcji „Octave”.
Ceny produktów z linii Celine Dion zaczynają się od 78, a kończą na 2 tysiącach dolarów. Produkty będą dostępne we wrześniu, jednak cztery z nich będzie można kupić na stronie internetowej artystki już 27 lutego. Każdy będzie reprezentował jedną z czterech kolekcji piosenkarki: „Cavatina”, „Vibrato”, „Octave” i „Pizzicato”.
Za czarną, klasyczną torebkę z kolekcji „Octave” ze złotym zapięciem, z którą piosenkarka pozowała podczas konferencji, trzeba będzie zapłacić prawie 300 dolarów. Za torbę z ćwiekami, również w kolorze czarnym, z linii „Pizzicato” – 108 dolarów. Za czarną, tłoczoną w pasy torbę z kolekcji „Vibrato” – 268 dolarów, zaś za portfel z kolekcji „Cavatina” – 88 dolarów. Ceny nie są przytłaczające, bowiem artystka chciała, by jej projekty były dostępne nie tylko dla bogaczy, ale przede wszystkim dla jej fanów.
To nie pierwszy modowy biznes piosenkarki. Artystka od lat promuje perfumy sygnowane swoim nazwiskiem, na których zarobiła już ponoć 850 milionów dolarów. Kolekcja torebek to tylko początek, ponieważ Celine Dion już zapowiedziała, że planuje kolejne kolekcje: biżuterii, butów oraz ubrań dla kobiet i dzieci.
Polecamy też: Celine Dion, Cher, Madonna, Adele... Oto 15 największych diw muzyki pop