Reklama

Już od 24 lutego na hm.com dostępna będzie najnowsza kolekcja Press Play od H&M. Niezwykłe zestawienie sylwetek pełnych energii i elektryzujących kolorów, to propozycja marki nawiązująca do mody lat 80. i 90. XX wieku. Prócz kolorów, warto zwrócić również uwagę na ciekawe nadruki oraz możliwość mieszania elementów.

Reklama

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Anna Lewandowska w garniturze z recyklingu marki H&M!

Kolekcja “Press Play” by H&M

Prawdziwą inspiracją do stworzenia tej kolekcji były muzyczne muzy Generacji Z.

„Tworząc kolekcję SS22 mieliśmy w głowie sylwetki muzycznych osobowości. Zainspirowało nas ich zaangażowanie, a także indywidualizm widoczny w ich ubraniach, jak i postawach. Kolekcja to przede wszystkim zabawa bez ograniczeń, mająca na celu pomóc naszym klientom w tworzeniu ich własnego, optymistycznego wyglądu” – mówi Linda Wikell, Concept Designer odpowiedzialny za koncept H&M Studio

Czym wyróżnia się kolekcja „Press Play”?

W kolekcji znaleźć można bardzo awangardowe projekty. Są to między innymi sznurowane dżinsy, luźne garnitury, zielone kostiumy kąpielowe czy też body w panterkę. W kolekcji chodziło o uniwersalizm i możliwość założenia ubrań niemal wszędzie, na każdą okazję. Jedna z koszulek z organicznej bawełny ma charakterystyczny wizerunek ust odmienionych w stylu Pop Art autorstwa berlińskiego ilustratora Stefana Fählera.

ZOBACZ TEŻ: H&M udowadnia nową kolekcją, że stylizacje na Boże Narodzenie 2021 nie muszą być nudne!

„W powietrzu unosi się nowy nastrój żywiołowości, który sprawia, że ​​wszyscy znowu chcemy ubierać się w bajeczne ubrania. Przypomnienie ducha va-va-voom, który definiował modę od lat 80. do początku XXI wieku. W kolekcji SS22 chcieliśmy przywrócić modę, która dzięki swojemu szaleństwu daje nam powody do radości!” – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M

Nie tylko ubrania, ale również dodatki – co znajduje się w kolekcji „Press Play”?

H&M postawił również na ciekawe akcesoria, skupiając się na wężowych kolczykach, naszyjnikach z łańcuszków, butach na platformie z ćwiekami oraz tych w stylu kowbojskim. Co najważniejsze, każdy produkt został wykonany z materiałów recyklingowych.

Co wiemy o kampanii "Press Play" by H&M?

Kampania H&M Studio SS22 został stworzona i sfotografowana przez Reto Schmid, a wystylizowana przez Georgię Pendlebury. 22-letnia Devon Ross będąca twarzą kampanii, dziecko sceny muzycznej Los Angeles, wnosi do kampanii młodzieńczy dynamizm i niecodzienną nutę, która została uchwycona w Londynie.

Współpraca z Sellpy

Po udanej współpracy przy premierze kolekcji AW21 Studio, H&M po raz kolejny łączy siły z Sellpy, platformą sprzedającą odzież, dodatki i akcesoria domowe z drugiej ręki, która działa w 20 krajach UE (w tym od 2 lutego także na rynku polskim). Wybrane przez Ann-Sofie Johansson i zespół projektantów H&M kluczowe archiwalne produkty naleząże do konceptu Studio. będą dostępne na platformie Sellpy.

Reklama

Najnowsza kolekcja H&M zachwyca swoją uniwersalnością i jednocześnie awangardowym stylem. W naszej galerii możecie zobaczyć kilka looków, które od 24 lutego kupicie na hm.com.

Reklama
Reklama
Reklama