Reklama

Kiedy marka Gucci ogłosiła współpracę ze sławnym piosenkarzem – Harrym Stylesem, w sieci zawrzało. Artysta od dawna był widziany w różnych stylizacjach od marki, a jego przyjaźń z dyrektorem kreatywnym Alessandro Michele nie żadną tajemnicą, jednak ich wspólna kolekcja, przewrotnie nazwana HA HA HA bardzo szybko stała się tematem numer jeden w Internecie. Kolekcji, która w sprzedaży jest już od czerwca wreszcie towarzyszy niezwykła kampania! Jak Harry Styles wypadł przed obiektywem? Kto zrealizował zdjęcia i video na rzecz kampanii? W jakim klimacie jest utrzymana?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Harry Styles zaprojektował kolekcję ubrań z domem mody Gucci

Kampania HA HA HA z udziałem Harry’ego Stylesa

Harry Styles, który karierę zaczynał w zespole One Direction, ale skrzydła najbardziej rozwinął zaczynając karierę solową, jest niezwykle utalentowanym muzykiem z niezwykłym stylem, co wielokrotnie już udowadniał. Nie bez powodu stał się światowym fenomenem, a stylizacje, które opracowuje wspólnie ze swoim zaufanym stylistą - Harrym Lambertem, trafiają na pierwsze strony magazynów i przechodzą do historii, jak słynna okładka brytyjskiego wydania Vogue, na której artysta zaprezentował się w spódnicy. Dzięki temu piosenkarz stał się pewnego rodzaju muzą Gucciego, która podczas swojej słynnej trasy koncertowej Love On Tour, miała na sobie wiele niestandardowych ubrań od słynnego domu mody. Teraz Gucci zaprezentował kampanię HA HA HA, która oferuje bliższe spojrzenie na to co daje połączenie dwóch kreatywnych głów, Harry’ego Stylesa i Alessandra Michele, którzy razem stworzyli niezwykłą kapsułową kolekcję. Zwyczajem włoskiego domu jest tworzenie niezwykłych, wyróżniających się kampanii z rozmachem, co pokazuje między innymi projekt stworzony na podstawie kultowych kadrów z filmów Stanleya Kubricka. W przypadku HA HA HA (nazwa jest połączeniem pierwszych inicjałów Harry’ego i Alessandra) Gucci postanowił zaangażować do zdjęć i video Marka Brothwicka, aby osiągnąć jak najbardziej spójną wizję. Prezentuje on zabawę z krzesłem, roślinką doniczkową, kanapą i ubraniami, co Brothwick świetnie pokazał za pomocą filmu poklatkowego, a zdjęcia wykonanego przez niego charakteryzują się niezwykłym klimatem vintage. Możemy zobaczyć elementy, które wchodzą w skład kolekcji, czyli garnitury w kratę ozdobione wiśniami, klasyczną torbę Gucci Bamboo z 1947 roku, naszyjniki z misiem, kiczowate muszki, buty z wycięciami w kształcie serca oraz okulary przeciwsłoneczne jak z lat 70. Jest to świetna mieszanka artystycznego charakteru Stylesa, połączona z formalnymi płaszczami Prince of Wales oraz marynarkami krawieckimi. Artysta w jednym z wywiadów dla portalu HypeBeast mówił:

Cieszę się, że ten projekt w końcu ożył. Znam Alessandro od lat i zawsze był jednym z moich ulubionych ludzi. Zawsze inspiruje mnie obserwacja jego pracy, więc współpraca z moim przyjacielem była dla mnie czymś wyjątkowym.

Reklama

Nie da się ukryć, że jest to jedna z najgłośniejszych współprac marki z gwiazdą tego roku. To co najbardziej zachwyca na zdjęciach to energia jaką Harry przekazuje i niezwykły klimat, który razem z dyrektorem kreatywnym udało mu się osiągnąć. Artysta jest niezwykle naturalny przed obiektywem, nie przybiera sztucznych póz czy uśmiechów. Sprawdźcie w naszej galerii najciekawsze zdjęcia z kampanii kolekcji HA HA HA.

Reklama
Reklama
Reklama