The Weeknd zaprojektował kolekcję ubrań dla znanej marki! Kiedy znajdziemy ją w sklepach?
27-letni The Weeknd, czyli Abel Makkonen Tesfaye, w krótkim czasie stał się idolem milionów nastolatków na całym świecie. O utalentowanym kanadyjskim piosenkarzu zrobiło się naprawdę głośno w 2014 roku, gdy skomponował hit „Earned It” promujący dramat erotyczny „Pięćdziesiąt twarzy Greya”. Jeszcze większą popularność zawdzięcza swoim życiowym partnerkom. Od 2015 roku związany był ze znaną modelką Bellą Hadid, by dwa lata później stworzyć parę z przyjaciółką jej siostry, piękną piosenkarką Seleną Gomez.
Polecamy też: Selena Gomez i The Weeknd są zakochani w sobie po uszy. „Rozstanie by ją zniszczyło” mówią przyjaciele gwiazdy
Kariera The Weeknd
Wokalista wydał trzy albumy studyjne („Kiss Land”, „Beauty Behind the Madness” oraz „Starboy”), z których dwa ostatnie momentalnie podbiły pierwsze miejsca list przebojów na całym świecie. Równocześnie z karierą muzyczną The Weeknd realizuje się jako... projektant! W 2016 roku został twarzą firmy Puma, a w marcu tego roku w sklepach H&M miała premierę kolekcja Conscious współtworzona z muzykiem.
Polecamy też: „Miałam depresję. Zaczęłam mieć ataki paniki”. Wstrząsające wyznanie Seleny Gomez
Teraz współpraca z Pumą nabiera rozpędu. Sportowa marka już tej jesieni sprzedawać będzie T-shirty, casualowe spodnie oraz jeansowe kurtki tak charakterystyczne dla stylu Abla Tesfaye. W pierwszej kolejności do sklepów trafią jednak sneakersy! Wysokie za kostkę buty Parallel będą dostępne jedynie w dwóch kolorach - białym i oliwkowym. Trafią do sklepów 24 sierpnia i będą kosztować... 220 dolarów! Sam The Weeknd powiedział: „Zależało mi nie tylko, by były dostępne dla wszystkich, ale przede wszystkim miały świetny design. I choć zaangażowany byłem w każdy aspekt projektowania, szczególnie dużo uwagi poświęciłem opracowaniu kroju”.