Reklama

Najnowsza kampania Tommy’ego Hilfigera to niezwykła celebracja buntowniczej energii, która niesie za sobą przełomowe zmiany. Kolekcja “Tommy Factory”, która została zaprezentowana podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku jest formą hołdu projektanta nowojorskiej Fabryce, w której Andy Warhol łączył sztukę z modą i muzyką. Przed obiektywem stanęły niezwykłe postacie ze świata modelingu, muzyki oraz popkultury, między innymi Kate Moss razem ze swoją córką Lilą Moss! Jak prezentują się na zdjęciach? Kto jeszcze do nich dołączył? Kto wykonał i wystylizował zdjęcia?

Reklama

PRZECZYTAJ O: Tommy Hilfiger powrócił do Nowego Jorku z najnowszą kolekcją skąpaną w deszczu

Kate Moss razem z córką Lilą w najnowszej kampanii Tommy’ego Hilfigera

Kolekcja “Tommy Factory” celebruje amerykański wpływ na popkulturę i zderza motywy preppy ze streetowymi. Projektant opisuje ją następująco:

Tak wygląda nowoczesny styl preppy tworzony dla wszystkich. Celebracja sztuki i popkultury, we wszystkich światach: od realnego po wirtualne. Witajcie w “Tommy Factory”

Kampania została zrealizowana na Bronksie, gdzie przed obiektywem Craiga McDeana i w stylizacjach Katie Grand wystąpili: Kate Moss z córką Lilą, perkusista i prodcent muzyczny Travis Baker (którego występ zamykał ostatni pokaz marki), aktor Anthony Ramos, wokalista Jon Batiste, artysta Mr Brainwash, tatuator Steve Wiebe oraz słynna drag queen – Lady Bunny. Na niektórych zdjęciach możemy zobaczyć także samego projektanta – Tommy'ego Hilfigera z polaroidem. Kampania jest bardzo dynamiczna, zdjęcia są pełne akcji i niezwykłych postaci, ale w tym pozornym chaosie najważniejsze elementy nie giną i wciąż są widoczne. Modele są ubrani w stylu preppy, który przywołuje na myśl mundurki uczniów prestiżowych szkół, które w przypadku Tommy’ego zostały przełamane buntowniczymi akcesoriami jak kabaretki i łańcuchy. Jest to jedna z lepiej zrealizowanych kampanii Tommy’ego Hilifigera od dawna!

Reklama

Tommy Hilfiger po pandemii ruszył ze zdwojona siłą. Nie tylko eksperymentuje z nowoczesnymi technologiami w metaversum, ale także jego najnowsze kolekcje świetnie wpisują się w aktualne trendy, a kampanie i pokazy oddają niezwykłego, energetycznego ducha, którym projektant tryska. Sprawdźcie w naszej galerii najlepsze zdjęcia z najnowszej kampanii Tommy’ego Hilfigera, w której wzięły udział Kate Moss i jej córka Lila.

Reklama
Reklama
Reklama