Reklama

Siostry Jenner nie mają ostatnio szczęścia do… reklam. Najpierw falę oburzenia wywołała reklam Pepsi, w której wystąpiła Kendall Jenner. Filmowi zarzucano, że wypacza znaczenie protestów społecznych, a zwłaszcza demonstracji ruchu Black Lives Matter. W reklamie tej lekarstwem na całe zło i niesprawiedliwość współczesnego świat była bowiem… puszka napoju gazowanego. Krytyka była tak silna, że koncern był zmuszony wydać następujące oświadczenie: „Pepsi próbowała przekazać globalne przesłanie jedności, pokoju i zrozumienia. Najwyraźniej minęliśmy się z celem, za co przepraszamy. Nie zamierzaliśmy strywializować żadnej poważnej sprawy Usuwamy materiał i wstrzymujemy dalszą dystrybucję. Przepraszamy także za postawienie Kendall Jenner w takiej sytuacji”. Sprawę należy więc uznać za zamkniętą, ale teraz w kłopoty z powodu reklamy wpadła dla odmiany… Kylie Jenner.

Reklama

Polecamy też: Kendall Jenner w ogniu krytyki. Wszystko przez reklamę Pepsi, w której wystąpiła

Czy ona w ogóle biega?

Jej dostało się z kolei za ostatnią kampanię marki Puma, w której wystąpiła. Gdy Kylie została twarzą sportowego giganta wywołała gniew męża swojej przyrodniej siostry, Kim Kardashian - Kanye Westa. Muzyk nie krył swoich uczuć, o czym świadczyły najlepiej jego gniewne wpisy na Twitterze. Na początku niezadowolony był współpracujący z Adidasem Kanye, teraz rozwścieczeni są… internauci. Uważają, że Kylie nie ma odpowiednich warunków fizycznych, by reklamować stroje i buty do biegania. Zacytujmy tylko parę postów (a są ich tysiące): „Czy ona w ogóle potrafi biegać?”, „Jak ktoś z tak sztywnymi stawami może reklamować rzeczy do biegania?”, „Dlaczego mamy oglądać jakąś ospałą modelkę, a nie prawdziwą biegaczkę”. Dobre pytanie!

Polecamy też: Kylie Jenner w nowej kampanii marki Puma. Jej szwagier, Kanye West znowu nie będzie zachwycony!

Celebryta dobry na wszystko

Wydaje się, że internauci zrobili sobie z Kylie Jenner kozła ofiarnego, a powinni mieć pretensje do… koncernów sportowych. Marki w rodzaju Adidas, Reebok czy Puma właśnie w ostatnich latach ograniczyły wyraźnie współpracę ze sportowcami, a postawiły na gwiazdy i celebrytów. Przestały się liczyć wyniki sportowe, czy doświadczenie, a jedynym kryterium stała się ilość obserwujących na Instagramie. Żeby nie być gołosłownym przypomnijmy, że bohaterami kampanii sportowych marek byli np.: Cara Delevingne, Karlie Kloss, Pharrell Williams, Rihanna i The Weeknd… A co na to wszystko Kylie Jenner? Zarzeka się, że jest w świetnej formie, bo ćwiczy ze sławnym trenerem Gunnarem Petersonem. Obiecuje też, że podczas wspólnych sesji więcej uwagi poświęcą bieganiu. Czy dotrzyma obietnicy? Zobaczymy przy następnej reklamie Pumy!

Instagram @puma

Kylie Jenner w kampanii marki Puma.

Reklama

Polecamy też: Cara Delevingne w kolejnej kampanii Pumy! A nowe buty tej marki wyglądają naprawdę kusząco!

Reklama
Reklama
Reklama