Reklama

Najnowszą kampania biżuterii marki Gucii Hortus Delicarum jak zawsze zachwyca zjawiskowymi zdjęciami. Tym razem w rolę modelki wcieliła się tegoroczna zdobywczyni Oscara, czyli Jessica Chastain. Kampanię można nazwać twórczą odą dyrektora kreatywnego Gucci, Alessandra Michele, który stylistycznie nawiązuje do konkretnych epok historycznych i architektonicznych. To po prostu trzeba zobaczyć.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Poznajcie wszystkie sekrety pierścionka zaręczynowego księżnej Meghan!

Jessica Chastain w najnowszej kampanii biżuterii Gucci

Gucci przedstawia najnowszą kampanię, w której nagrodzona Oscarem aktorka i producentka, Jessica Chastain prezentuje najnowszą biżuterię od włoskiego domu mody. Chastain wciela się w niej w eklektyczną kolekcjonerkę mody i sztuki, a biżuteria Hortus Delicarium, którą ma na sobie, reprezentuje pamiątki, które zgromadziła w czasie życiowych podróży. Nakręcony na te potrzeby film ukazuje szereg różnych scen, w których dekoracja każdego pokoju pokazuje inny etap bogatej, osobistej historii postaci granej przez Jessicę. Klip został wyreżyserowany przez Ezrę Petronino i nakręcony przez Merta i Marcusa. Aktorka na zdjęciach wygląda jak Ofelia z obrazu Johna Everetta Millais’a – zdjęcia mają delikatne ziarno, dzięki któremu otrzymano efekt vintage, jakby były wykonane analogowym aparatem. Dodatkowo paleta kolorystyczna opierająca się głównie na granatowym, fioletowym i czerwonym kolorze, przywodzi na myśl klimat martwej natury. Obrazy towarzyszą filmowy w charakterze intymnych podglądaczy, czego efekt został osiągnięty za pomocą ciasnych portretów z atmosferycznymi szerszymi ujęciami, które miały na celu ujawnić wskazówki dotyczące nieprzewidywalności postaci i bogactwa, które oferuje jej dom. Właśnie taką wizję miał Alessandro Michele w czasie tworzenia koncepcji reklamy najnowszych dzieł z linii Hortus Deliciarum.

Kolekcja Hortus Delicarium High Jewellery

Naszyjniki, które znajdują się w kolekcji Hortus Delicarium, to połączenie niezwykłego rzemiosła ze sztuką. Każdy naszyjnik jest wykonany z niezwykłą dbałością o detale, od splotów ze srebra, po duże medaliony ze szlachetnymi kamieniami. Warto zaznaczyć, że kolekcja swoim stylem, a nawet nazwą, nawiązuje do Hortus deliciarum, czyli średniowiecznego dzieła o charakterze encyklopedii autorstwa przeoryszy klasztoru św. Odylii w Alzacji – Herrady z Landbergu. Motywy, styl i projekt biżuterii był inspirowany właśnie tym bogato ilustrowanym dziełem Herrady, w którym poza poezją i modlitwami możemy znaleźć hymny, alegorie i aż 365 pięknych, oryginalnych ilustracji i miniatur. Naszyjniki oraz kampania świetnie oddają ten niezwykły klimat.

Materiały prasowe Gucci
Materiały prasowe Gucci
Materiały prasowe Gucci
Reklama

Kampania równoważy średniowieczną elegancję z ostrą nutą współczesności i sprytnie zestawia przeszłość, teraźniejszość i przyszłość w jednej linii. Jest to prawdziwie ponadczasowy i innowacyjny projekt, którym Alessandro Michele celebruje najnowszą kolekcję Hortus Deliciarum High Jewellery. Jessica Chastain, dzięki swojej delikatnej urodzie i pięknym, długim włosom, świetnie wpisuje się w całą kampanię i jej nietypowy klimat. A same naszyjniki z najnowszej kolekcji są niczym małe dzieła sztuki, o których marzą wielbiciele biżuterii na całym świecie.

Materiały prasowe Gucci
Materiały prasowe Gucci
Materiały prasowe Gucci
Reklama
Reklama
Reklama