Reklama

Jennifer Lopez jest gwiazdą kampanii reklamowej domu mody Versace na wiosnę i lato 2020. Obok niej na zdjęciach, których autorami są Mert Alas i Marcus Piggott piosenkarce towarzyszy również Kendall Jenner. Ale tak naprawdę bohaterką tych zdjęć jest… legendarna zielona sukienka Versace, w której Jennifer Lopez pojawiła się w 2020 roku na rozdaniu Grammy Awards. Tropikalny wzór znany z tej kreacji stał się inspiracją dla całej kolekcji. Kultowe liście palm oglądamy więc na garniturze, bluzkach i spodniach.

Reklama

Ta sukienka towarzyszyła mi w przełomowym momencie mojej kariery. Moim zdaniem, Versace swoimi strojami daje kobietom siłę. Dał ją więc i mnie. Jestem szczęśliwa, że mogę ponownie współpracować z moją przyjaciółką Donatellą i powrócić do tamtej klasycznej sukienki i tamtych wyjątkowych chwil w moim życiu

powiedziała Jennifer Lopez.

Reklama

Jennifer Lopez w sukience Versace zmieniła Internet

Przypomnijmy, że nawiązanie współpracy między Versace a Jennifer Lopez zapowiedział wrześniowy pokaz włoskiego domu mody w na wiosnę i lato 2020. W jego finale przy dźwiękach utworu Love Don’t Cost A Thing na wybiegu pojawiła się Jennifer Lopez w opisywanej już sukience. To dobry moment by wspomnieć również, że właśnie ta kreacja skłoniła Google do stworzenia aplikacji Google Image. Dlaczego? Bo po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy „Jennifer Lopez zielona sukienka” internauci nie otrzymywali właściwej odpowiedzi… Tak więc legendarna zielona sukienka w tropikalny wzór wpisała się nie tylko w historię współczesnej mody, ale również Internetu. A to naprawdę wyjątkowe!

Reklama
Reklama
Reklama