Reklama

Internetowa wyszukiwarka Lyst po raz kolejny opublikowała ranking najbardziej pożądanych marek świata. Nie są to czcze spekulacje, a wynik analizy zachowań pięciu milionów internautów robiących zakupy w sieci. Kto tym razem stanął na najwyższym podium? Okazuje się, że po krótkiej przerwie na to zaszczytne miejsce powrócił dom mody Gucci. Ekstrawaganckie (i bardzo kosztowne) projekty dyrektora kreatywnego marki Alessandro Michele są przedmiotem marzeń największej liczby konsumentów dóbr luksusowych. O jakich cenach mówimy? Zwykły biały T-shirt z błyszczącym logo kosztuje… trzy tysiące złotych, a dżinsowa kurtka ponad osiem tysięcy. Ale jak widać, zamiast odstraszać, przyciągają.

Reklama

Pierwsza piątka najbardziej pożądanych marek na świecie

Na drugą pozycję spadła marka Off-White dowodzona przez Virgila Abloha. Trzecią pozycję zajęła zaś Balenciaga. Jak się wydaje, w tym przypadku pomogła więcej niż odrobinę Michelle Obama, która wystąpiła w słynnych wysokich kozakach marki. Na miejscu czwartym uplasowała się z kolei marka Moncler - słynny producent luksusowych kurtek puchowych. Miejsce piąte jest kompletnym zaskoczeniem, bo przypadło włoskiem modowi mody Fendi. Tu, naszym zadaniem, musiała zadziałać wspólna kolekcja Fendi i Fila. Trudno przecież przypuszczać, że popularność przyniosły Włochom kosztujące dziesiątki tysięcy euro futra… Tak, czy inaczej wszystkim laureatom gratulujemy!

Alessandro Michele-dyrektor kreatywny domu mody Gucci.

East News/Alessandro Michele

Projektanci: Demna Gvasalia (Balenciaga i Vetements) i Virgil Abloh (Off- White).

East News

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama